چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نمایندگان ۴ استان امروز با جهانگیری دیدار می‌کنند

با هدف رفع مشکل آب

نمایندگان ۴ استان امروز با جهانگیری دیدار می‌کنند

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان از جلسه امروز نمایندگان ۴ استان کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و چهارمحال و بختیاری و خوزستان با معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

جهانگیری

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته قرار بود نمایندگان این ۴ استان جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور داشته باشند که این جلسه به بعد از ظهر امروز موکول شده است. انتظار می‌رود در این نشست آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر نیرو نیز حضور داشته باشند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را رفع مشکل کمبود آب در این استان‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که از هرگونه پروژه‌ی انتقال آب بین حوزه‌ای جلوگیری‌ شود چون خشکسالی و کمبود آب در این مناطق به وضوح وجود دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان این استان بنایی برای استعفا در اعتراض به وضعیت آب این استان همچون نمایندگان استان اصفهان دارند؟ گفت: ما استعفا را نشانه ضعف می‌دانیم معتقدیم باید موضوعات را در جایگاه قانونی خود دنبال کرد امروز هم این موضوع را به رئیس جمهور منتقل دادیم و چنین روندی را در پیش می‌گیریم و اگر به نتیجه نرسید آن را به مردم منتقل خواهیم کرد.

پیش از این هم نمایندگان سه استان چهال محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان نامه‌ای به سران قوا و دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشتند و در آن خواستار جلوگیری از اجرای پروژه‌های انتقال آب شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.