صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / جانمایی ۱۵ اثر برگزیده دوسالانه مجسمه‌های شهر تهران در پایتخت

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران خبر داد

جانمایی ۱۵ اثر برگزیده دوسالانه مجسمه‌های شهر تهران در پایتخت

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از نمایشگاه ۱۵ اثر برگزیده دوسالانه مجسمه‌های شهر تهران در سطح پایتخت خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، فردین ضرغامی در اختتامیه ششمین دوره جشنواره دوسالانه مجسمه‌های شهر تهران گفت: بیش از ۷۰۰ هنرمند در برگزاری این رویداد مشارکت داشتند و آثار خود را به ششمین دوره دوسالانه مجسمه‌های شهر تهران ارسال کردند.

وی افزود: جمعی از پیشکسوتان داوری آثار ارسال شده را انجام دادند و نهایتا از میان آثار ارسال شده توسط هیات داوران ۶۰ اثر به این دوره از جشنواره راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دوره شاهد اقبال گروه‌های مختلف به ویژه گروه‌های دانشجویی در حوزه گرافیک و نقاشی بودیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در تشریح تفاوت این دوره از جشنواره گفت: امسال بخش ویژه‌ای در جشنواره وجود دارد که یک اثر توسط مخاطبان انتخاب می‌شود. این دوره از نمایشگاه این آثار نیز مورد اقبال شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شده بود که از میان ۶۰ اثر راه یافته به این دوره از جشنواره ۱۵ اثر در سطح شهر جانمایی شود اما با توجه به کیفیت آثار قطعا انتخاب این ۱۵ اثر سخت خواهد بود. امیدواریم آثار انتخاب شده را در سطح شهر تهران و در معرض دید شهروندان قرار دهیم.

ضرغامی ضمن تشکر از همه هنرمندانی که در این دوره از نمایشگاه آثار خود را ارسال کردند، افزود: ان‌شاءالله در نوروز امسال شاهد برگزاری جشنواره بهارستان پررونق‌تر از سال‌های گذشته خواهیم بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.