صفحه اصلی / استان ها / فارس / استفاده از بخاری نفتی استاندارد در ۳۱۰۰ کلاس درس استان فارس
استفاده از بخاری نفتی استاندارد در ۳۱۰۰ کلاس درس استان فارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

استفاده از بخاری نفتی استاندارد در ۳۱۰۰ کلاس درس استان فارس

‌مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: با هماهنگی های انجام شده، امیدواریم طی 3 ماه آینده، تمام کلاس‌های درس استان فارس را به تجهیزات گرمایشی استاندارد غیرنفتی، مجهز خواهیم کرد.

بخاری نفتی

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، علی عسگر نجفی سه شنبه ۴ دیماه در جمع خبرنگاران گفت: هم اینک گرمایش تعداد ۳۱۰۰ کلاس درس در استان فارس با بخاری نفتی استاندارد تامین می شود.

نجفی گفت: تمام بخاری‌های مورد استفاده در مدارس استان فارس، استاندارد و نیمه هوشمند است که در صورت وارد شدن ضربه‌ خاموش می شود، اما تلاش خواهیم کرد که همین تجهیزات هم با سیستم های بهتری جایگزین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: در استان فارس بالغ بر ۱۴۰ مرکز آموزشی شبانه روزی و خوابگاه دانش آموزی وجود دارد؛ تمام این مراکز به سیستم های استاندارد گرمایشی و سرمایشی نظیر شوفاژ مجهز است.

نجفی تصریح کرد: تمام مدارس و کلاس های درس نوساز نیز با تجهیزات روز گرمایشی و سرمایشی، متناسب با نوع آب و هوای منطقه‌ مجهز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، با ابراز تاسف در خصوص حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان که منجر به فوت ۴ دانش آموز شد، گفت: این حوادث اگرچه خانواده آموزش و پرورش و مردم ایران را داغدار کرده اما زمینه جلب توجه بیشتر برای رفع یک مشکل شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.