صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / کیانوش راد: مسئولان ارباب مردم نیستند، خدمتگذار آنان‌اند
کیانوش راد: مسئولان ارباب مردم نیستند، خدمتگذار آنان‌اند

کیانوش راد: مسئولان ارباب مردم نیستند، خدمتگذار آنان‌اند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مسئولان باید بدانند که ارباب مردم نیستند؛ بلکه خدمتگذار و مامور و منتخب از سوی مردم برای انجام امور کشور هستند.

محمد کیانوش راد

کیانوش راد در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به ضرورت رعایت اصول اخلاقی توسط مسئولین، ‌اظهار کرد: واقعیت بسیاری از جوامع بویژه جامعه ایران، به نحوی است که بعضا تاثیرپذیری مردم از فضای حاکمتی بسیار زیاد بوده است. هنگامی که مسئولین کشور از ادبیات غیرمحترمانه در گفت‌و گو با مخالفین خویش بهره می‌گیرند، چنین ادبیاتی آرام آرام در سطوح مختلف فراگیر می‌شود.

وی ادامه داد: ما پیرو آیینی هستیم که حتی بد گفتن و ناسزا گفتن و زشت گویی را به بتان کفار منع نموده است؛ این در حالیست که در گفته‌های رهبران دینی ما نیز آمده که مردم به دین و آیین و روش رهبران خویش عمل می‌کنند.

کیانوش راد تصریح کرد: به اعتقاد من در تمامی سطوح مسئولین اجرایی کشور اگر نه با دشمنان،‌ حداقل با مردم خودمان و با گروه‌های رقیب با ادبیات محترمانه سخن بگویند. کاهش آستانه تحمل مردم و مسئولان در حالی رخ داده که این مسئولان می‌باشند که باید با سعه صدر در مقابل برخوردهای تند احتمالی مردم برخورد کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: متاسفانه شاهد بودیم که برخی مسئولین در سطوح مختلف با ادبیات ناخوشایندی با مردم برخورد نمودند.

وی در پایان افزود: این موضوع در حالی است که مسئولان باید بدانند که ارباب مردم نیستند؛ بلکه خدمتگذار و مامور و منتخب از سوی مردم برای انجام امور کشور هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.