صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / کنترل کیفیت و استانداردسازی مباحث علمی و آموزشی دانشگاه پیام‌نور
کنترل کیفیت و استانداردسازی مباحث علمی و آموزشی دانشگاه پیام‌نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خبرداد

کنترل کیفیت و استانداردسازی مباحث علمی و آموزشی دانشگاه پیام‌نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از تبیین کنترل کیفیت در سند راهبردی این دانشگاه خبر داد و افزود: بخش نظارتی و کنترل کیفیت به عنوان یکی از موضوعات مهم در سند راهبردی دانشگاه تبیین شده و با اجرایی شدن این سند، کنترل کیفیت و استانداردسازی تمامی بخش ها به ویژه مباحث علمی و آموزشی مطابق با استانداردهای جهانی، بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد .

دانشگاه پیام نور

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر مرتضی محسنی در جمع تعدادی از دانشجویان مرکز کابل که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور حضور داشتد، ضمن اعلام این مطلب از تجدید ساختار و ایجاد گروه‌ها و بخش های علمی جدید در مرکز کابل خبر داد و گفت: با این تجدید ساختار، بسیاری از مسائل دانشجویان در زمینه پروپزال نویسی، ارائه پایان نامه و نحوه تعامل استاد و دانشجو مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به پیشینه قوی تعاملات فرهنگی و تاریخی بین دو کشور ایران و افغانستان گفت: خوشبختانه زمینه همکاری مشترک برای این دو کشور هم زبان با سابقه تاریخی مشابه مساعد است و دانشگاه پیام نور هم از این بستر اشتراکات فرهنگی، زبان و جغرافیایی بهره مند است و می تواند خدمات آموزشی عالی را با هدف همکاری مشترک دو جانبه علمی و آموزشی در کابل و دیگر نقاط افغانستان ارائه کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور همچنین از تبیین کنترل کیفیت در سند راهبردی دانشگاه خبر داد و افزود: بخش نظارتی و کنترل کیفیت به عنوان یکی از موضوعات مهم در سند راهبردی دانشگاه تبیین شده و با اجرایی شدن این سند، کنترل کیفیت و استانداردسازی تمامی بخش ها به ویژه مباحث علمی و آموزشی مطابق با استانداردهای جهانی، بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد .

دکتر محسنی با اشاره به ظرفیت های بسیار مطلوب در دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با استفاده از تمامی پتانسیل در این فضا وارد شده و اعضای هیات علمی علاقه مند به همکاری در مرکز کابل نیز با هدف ارتقای کیفیت وارد این چرخه می شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، نشست دانشجویی دانشگاه پیام نور افغانستان با معاونین و مسئولان دانشگاه پیام نور با هدف بررسی مسائل دانشجویان و ارائه راهکارهای لازم در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.