صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / رشته‌های”ارتباطات علم و فناوری”و “ارتباطات سلامت” راه‌اندازی می‌شوند

رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه خبرداد

رشته‌های”ارتباطات علم و فناوری”و “ارتباطات سلامت” راه‌اندازی می‌شوند

رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی از تصمیم این دانشکده برای راه‌اندازی سه رشته جدید "ارتباطات علم و فناوری"، "ارتباطات سلامت"،" مطالعات فرهنگی و ارتباطات و رسانه‌ها" در دوره کارشناسی ارشد خبر داد.

دانشگاه علامه طباطبایی

 دکتر محمد مهدی فرقانی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب از راه‌اندازی سه رشته جدید ارتباطات در دوره کارشناسی ارشد دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد و گفت: از زمانی که این دانشکده به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد، تلاش کردیم با پشت سر گذاشتن مراحلی که برای تصویب رشته در علوم انسانی نیاز است یک سری رشته‌های جدید راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه، خاطر نشان کرد: با توجه به راه‌اندازی کرسی ارتباطات علم و فناوری که با مشارکت یونسکو در دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی راه‌اندازی شده است، مقرر شد رشته “ارتباطات علم و فناوری” در مقطع کارشناسی ارشد نیز جهت کمک این کرسی راه‌اندازی شود. البته “ارتباطات سلامت” و “مطالعات فرهنگی، ارتباطات و رسانه‌ها” از دیگر رشته‌هایی هستند که دنبال راه‌اندازی آن در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی هستیم.

رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: در حال‌ تدوین برنامه راه‌اندازی رشته‌های فوق در دانشکده هستیم و مراحل تصویب این رشته‌ها  کمی زمان بر است و  باید منتظر تصویب آن در وزارت علوم باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.