صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / تمایل امیر رضا خادم برای ترک وزارت ورزش

تمایل امیر رضا خادم برای ترک وزارت ورزش

امیررضا خادم معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش در نشست خبری اعلام کرد: دیگر تمایلی برای حضور در این پست ندارم و با وزیر ورزش در این زمینه صحبت‌هایی انجام داده‌ام که از حوزه معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش خداحافظی کنم.

امیررضا خادم

به گزارش کسب و کار نیوز، امیررضا خادم امروز در نشست خبری که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد درباره علت خداحافظی‌اش از مسئولیت معاونت حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: حقیقت این است که حوزه مجلس حوزه خاصی است و به نوعی بعد از کار معدن کار سختی محسوب می‌شود! این حوزه پرحاشیه و پر استرس است و علاقه‌مند هستم که تغییر جایگاه داشته باشم. حال اگر فضایی وجود داشته باشد که بخواهم بروم استقبال خواهم کرد.

وی افزود: به اندازه کافی در حوزه معاونت حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کار کرده‌ام و نیاز است تا یک تازه نفس در این حوزه قرار بگیرد.

خادم در پاسخ به این سوال که شایعه شده قصد دارید که به فدراسیون کشتی بروید تصریح کرد: تمایل دارم با افتخار خدمت کنم اما تصورم بر این است افرادی که آمده‌اند با انگیزه دنبال داستان هستند و حضورشان این خلأ را پر می‌کند. این نیست که بگویم دوست ندارم به کشتی بیایم.

ادامه دارد

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.