صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / پژمانفر: آقایان درباره مسائل درمانی ایثارگران وعده سر خرمن می‌دهند

پژمانفر: آقایان درباره مسائل درمانی ایثارگران وعده سر خرمن می‌دهند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعا نسبت به ایثارگران کوتاهی می‌شود، ما جز خجالت در برابر این افراد چیزی نداریم.

نصرالله پژمانفر در ایسنا

به گزارش کسب و کار نیوز، نصرالله پژمانفر در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: هزینه درمان ایثارگران خیلی بالا است، نه مراکز اداری ایثارگران پاسخگو هستند و نه بنیاد شهید پاسخگو است. روز گذشته جمعی از جانبازان در دفتر ما جمع شده بودند، هنوز که هنوز است پای کار انقلاب، مواضع انقلاب و مسئولین ایستاده اند، ما حداقل باید پشتوانه داروی بیماری که مشکل ریوی دارد و شیمیایی شده است را داشته باشیم؟

وی افزود: من با آقای شهیدی هم صحبت کردم، آقایان وعده سرخرمن می‌دهند، واقعا نسبت به این ایثارگران کوتاهی می‌شود، ما جز خجالت در برابر این افراد چیزی نداریم.

پژمانفر تاکید کرد: گویا در تنظیم لایحه بودجه، سازمان برنامه و بودجه دخالت ندارد و یک تیمی سیاسی در حال تنظیم  بودجه است، اخباری که درباره تنظیم لایحه بودجه به ما می‌رسد نگرانی های زیادی به خصوص در مسائل فرهنگی و مراکز دینی ایجاد کرده است و با وجود این وضعیت اعتبارات که پیش بینی می‌کنند ما در سال آینده با چالش مواجه خواهیم شد. حوزه فرهنگ باید تقویت شود نه اینکه تضعیف شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.