صفحه اصلی / استان ها / البرز / واردات تخم مرغ ترکیه‌ای در آینده نزدیک
واردات تخم مرغ ترکیه‌ای در آینده نزدیک

رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی البرز مطرح کرد؛

واردات تخم مرغ ترکیه‌ای در آینده نزدیک

رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی البرز با اشاره به نقش افزایش تقاضای شب یلدا در گرانی مرغ گفت: ستاد تنظیم بازار، قیمت 13 هزار و 700 تومان را برای هر کیلوگرم مرغ تصویب کرده است.

تخم مرغ

کاظم حاج محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: قیمت مرغ و تخم مرغ در چند روز آینده با واردات تخم مرغ ترکیه‌ای و توزیع مرغ‌های منجمد کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص علت گرانی  این اقلام  در چند روز اخیر گفت: این محصولات به دلیل تقاضای بالای خرید برای شب یلدا افزایش قیمت پیدا کرده بودند که ما از این پس با کاهش حجم خرید مردم امیدوار به کاهش قیمت‌ها هستیم.

رئیس اتحادیه مرغ تخم مرغ و ماهی البرز در خصوص قیمت تخم مرغ هم اظهار کرد: قیمت هرکیلو تخم مرغ وارداتی تنظیم بازار ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان مصوب ستاد تنظیم بازار  است و قیمت هرکیلو تخم مرغ داخلی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است که ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو ۱۷ هزار تومان را به تصویب رسانده است.

حاج محمدی ادامه داد: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد ۸ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت هر کیلو گرم مرغ گرم ۱۳ هزار ۸۰۰ تومان است، ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ گرم را ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان تصویب کرده که بر این اساس قیمت ۱۰۰ تومان کاهش خواهد داشت.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.