صفحه اصلی / اصناف / اصناف / مرغ ۱۴۳۰۰ تومان شد
مرغ ۱۴۳۰۰ تومان شد

اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی:

مرغ ۱۴۳۰۰ تومان شد

مرغ ۱۴۳۰۰ تومان شدبر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در تهران به ۱۴۳۰۰ تومان رسید که با قیمت جدید ۹۸۰۰ ستاد تنظیم بازار فاصله زیادی دارد.

قیمت امروز هر کیلوگرم مرغ گرم در تهران به رقم سرسام آور ۱۴۳۰۰ تومان رسید که از قیمتی که کارگروه تنظیم بازار جدیدا برای این محصول بر اساس هزینه های تولید ۹۸۰۰ تومان(با در نظر گرفتن ۵ در صد تغییرات) تعیین کرده است فاصله زیادی دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، بنابراین گزارش اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی نرخ هرکیلوگرم مرغ گرم ؛ استعلامی کشتارگاههای تهران در روز یکشنبه( ۹۷/۱۰/۰۲) ۱۳۱۰۰ تومان، پخش ۱۳۳۰۰ تومان، خرده فروشی۱۴۳۰۰ تومان، خرده فروشی مرغ شمال(در تهران) ۱۳۶۰۰ تومان، قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن ۱۲۶۰۰ تومان و قیمت هرکیلوگرم سینه مرغ با کتف ۲۲۰۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۲۳۰۰۰ تومان و فیله مرغ را ۲۵۰۰۰ تومان اعلام کرد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است، قیمتهای اعلامی فوق نرخ استعلامی بوده و آنها میتوانید با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود اقدام به فروش نمایند. همچنین اعلام شده این نرخ ها به صورت خرید نقدی است و به ازای هر ۱۰ روز تاخیر در هر کیلو ۱۰۰ تومان به قیمت پایه افزوده خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.