صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / برگزاری نشست کمیته پیگیری موافقتنامه ترانزیتی سه جانبه‌ در چابهار

برگزاری نشست کمیته پیگیری موافقتنامه ترانزیتی سه جانبه‌ در چابهار

نشست کمیته پیگیری موافقتنامه چابهار (3 دی ماه) با حضور معاون امور بندری و اقتصادی و عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی و اعضای کمیته پیگیری از کشورهای ایران، هند و افغانستان در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار و متن پروتکل اجرایی سازی موافقتنامه چابهار تدوین خواهد شد.

چابهار

‌به گزارش کسب و کار نیوز- ‌معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گفت: کمیته پیگیری موافقتنامه ترانزیتی سه جانبه ایران، هند و افغانستان (موافقتنامه چابهار) سوم دی ماه با حضور معاون امور بندری و اقتصادی و عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی و اعضای کمیته پیگیری از کشورهای ایران، هند و افغانستان در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار خواهد شد‌.

حسین شهدادی در تشریح جزئیات این نشست افزود: مذاکرات در دو بخش فنی و تخصصی برگزار و بر اساس دستور کار اجلاس؛ پیش نویس پروتکل اجرایی سازی موافقتنامه چابهار بررسی خواهد شد‌.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: جمع بندی مباحث تخصصی و تهیه متن نهایی پروتکل اجرایی سازی موافقتنامه چابهار توسط روسای هیأت های مذکور از اهداف این نشست خواهد بود‌.

‌هیأت های اعزامی از کشورهای هندوستان و افغانستان پس از ورود به تهران در یکم دی ماه، امروز یکشنبه (دوم دی) وارد بندر چابهار خواهند شد که پس از حضور در اجلاس و بازدید از زیرساخت‌ها، تجهیزات و اسکله های بندر شهید بهشتی چابهار، سه شنبه این بندر را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.