صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / اشاعه فرهنگ غلط غربی در میان جوانان مهم‌ترین هدف دشمنان
اشاعه فرهنگ غلط غربی در میان جوانان مهم‌ترین هدف دشمنان

اشاعه فرهنگ غلط غربی در میان جوانان مهم‌ترین هدف دشمنان

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به این‌که امروز آسیب‌های اجتماعی ارزش‌های ما را هدف قرار داده اند، گفت: برای پیشرفت جامعه، همه دستگاه‌ها باید فرهنگسازی و ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی را به‌عنوان یک اصل در دستور کار خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار«علیرضا مظاهری» با اشاره به این‌که امروز مهم‌ترین هدف دشمن اشاعه و ترویج فرهنگ غلط غربی در جامعه اسلامی است، افزود: اگر نسبت به فرهنگسازی و مقابله آگاهانه با این اقدام دشمن به‌صورت جدی دنبال نشود قطعاً عواقب جبران‌ناپذیری را تجربه خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت هوشیاری و پیشگیری هوشمندانه از آسیب‌های اجتماعی تأکید دارند، خاطرنشان کرد: برای مقابله با این معضل خطرناک باید همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و با جدیت برای ریشه‌کنی معضلات اجتماعی گام بردارند.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی جوانان و آینده‌سازان کشور را آسیب‌پذیرترین قشر جامعه در مقابل آسیب‌های اجتماعی دانست و یادآور شد: باید در کنار جوانان و با جوانان برای پیشگیری از معضلات اجتماعی چاره‌اندیشی کنیم و با بهره‌گیری از دانش آینده‌سازان این مملکت راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی را ترویج دهیم تا این فرصت نیز از دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی گرفته شود.

مظاهری با اشاره به این‌که امروز آسیب‌های اجتماعی ارزش‌های ما را هدف قرار داده‌اند، گفت: برای پیشرفت جامعه، همه دستگاه‌ها باید فرهنگسازی و ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی را به‌عنوان یک اصل در دستور کار خود قرار دهند.

وی یکی از مهم‌ترین اقداماتی که دشمنان ما در راستای بروز آسیب‌های اجتماعی در پیش گرفته‌اند را استفاده از فضای مجازی دانست و گفت: فضای مجازی امروز در اختیار همه اقشار جامعه قرار دارد که علاوه‌بر داشتن فواید متعدد، خطرات فراوانی را نیز به‌دنبال دارد که باید برای آشنایی اقشار جامعه خصوصاً نسل جوان، با همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها این معضلات و خطرات شناسایی شوند و برای مقابله با این تهدیدات اقدامات لازم صورت پذیرد.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی لازمه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را هم‌افزایی میان دستگاه‌ها به ویژه مراکز علمی و آموزشی با یکدیگر دانست و خاطرنشان کرد: زمانی موفقیت در این زمینه حاصل می‌شود که همه ارگان‌ها و مراکز علمی و آموزشی با یک وحدت رویه، فعالیت‌های خود را به سرعت آغاز کرده و به‌دنبال ارائه راهکارهای مناسب برای پیشگیری از معضلات اجتماعی در سطح کلان باشند.

مظاهری با اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها در راستای پیشگیری از معضلات اجتماعی، افزود: پلیس همواره به‌صورت شبانه‌روزی می‌کوشد تا خدشه‌ای به امنیت و آسایش شهروندان وارد نشود و در این راه نیز با هیچ کس تعارف ندارد، چون احساس آرامش مردم، اولویت اصلی و خط قرمز پلیس است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.