صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه طرح‌های فاضلاب آذربایجان‌غربی

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه طرح‌های فاضلاب آذربایجان‌غربی

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی گفت: درهیچ جای کشور اجازه احداث مسکن مهر جدید داده نمی‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، «احمدی مهرآبادی» در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان‌غربی در محل استانداری افزود: در هیچ جای کشوراجازه احداث مسکن مهر جدید داده نمی‌شود و احداث ساختمان‌های احداثی جدید باید به‌صورت مشارکتی صورت گیرد.

وی با تأکید بر حل مشکلات مسکن مهر استان تصریح کرد: در این جلسه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد دیوار حائل در مسکن مهر بازرگان اختصاص یافت.

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی با تأکید بر این‌که به دستور رئیس‌جمهور همه پروژه‌های مسکن مهر کشور باید تا پایان سال ۹۸ به اتمام برسند، خاطرنشان کرد: در آذربایجان‌غربی درحوزه تجهیز و تکمیل پروژه های مسکن مهر اقدامات خوبی انجام شده و اتمام همه پروژه‌ها نیازمند همت مسئولان استانی است.

مهرآبادی ادامه داد: وجود ۴۰۰۰  واحد نیمه تمام با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی و اتمام پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای زیر ۵۰۰۰ نفر دراستان یک موفقیت برای استان است.

وی اظهار کرد: ۶ میلیارد تومان بصورت نقدی درسال ۹۷ برای توسعه طرح‌های فاضلاب استان از منبع مرکزی اختصاص یافته است.

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی با تأکید بر این‌که از آغاز دولت فعلی یک میلیون و ۹۰۰ واحد از مسکن مهر در کل کشور تحویل داده شده است، یادآور شد: این سرعت از آماده‌سازی نشان‌دهنده همت دولت برای اتمام پروژه مسکن مهر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.