صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آلگری: قهرمانی نیم فصل دستاورد نیست
آلگری: قهرمانی نیم فصل دستاورد نیست

آلگری: قهرمانی نیم فصل دستاورد نیست

سرمربی یوونتوس تیمش را شایسته پیروزی برابر رم دانست و به ستایش از عملکرد شاگردانش به ویژه مانژوکیچ پرداخت.

آلگری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مدیاست، یوونتوس در حساس ترین بازی هفته هفدهم رقابت‌های سری A از رم پذیرایی کرد و توانست با یک گل به پیروزی برسد. یووه با پیروزی که در این دیدار به دست آورد عنوان قهرمانی را در نیم فصل نخست به دست آورد.

آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از این دیدار، گفت: ما قهرمان نیم فصل نخست شدیم اما این دستاوردی به شمار نمی‌آید و جام را به تیمی می‌دهند که در پایان قهرمان شود. خوشبختانه در این دیدار هم عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی یووه در ادامه، اظهار کرد: با این پیروزی که به دست آوردیم فاصله هشت امتیازی خود را با ناپولی حفظ کردیم و این بسیار خوب است. بازی خوبی بود و هر دو تیم تاکتیکی و حساب شده بازی کردند. سنگربان رم چهره تاثیرگذار این دیدار بود و بارها با واکنش های خوبش مانع از باز شدن دروازه‌اش شد. رم در نیمه دوم مالکیت توپ را در اختیار داشت اما اجازه ندادیم که آنها فرصت جدی روی دروازه ما خلق کنند. با شایستگی پیروز این بازی سخت و بزرگ شدیم.

آلگری به  مانژوکیچ، زننده تک گل تیمش اشاره کرد و در این باره، گفت: ماریو، بازیکن بسیار مهم و کلیدی برای ما به شمار می‌آید. او هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی بسیار خوب است. او بازیکنی استثنایی و کلیدی برای ما است.

سرمربی یوونتوس در پایان سخنانش اشاره‌ای نیز به کریستیانو رونالدو، این مهاجم پرتغالی تیمش داشت و اضافه کرد: رونالدو چند فرصت خوب در این دیدار داشت اما درخشش سنگربان رم اجازه گلزنی را به او نداد. این بازیکن در دیدار بعدی استراحت خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.