صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کلوپ : شاید برای قهرمانی به ۱۰۵ امتیاز نیاز داشته باشیم
کلوپ : شاید برای قهرمانی به ۱۰۵ امتیاز نیاز داشته باشیم

کلوپ : شاید برای قهرمانی به ۱۰۵ امتیاز نیاز داشته باشیم

سرمربی لیورپول می‌گوید ممکن است تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر به ۱۰۵ امتیاز نیاز داشته باشد و صدرنشینی در ایام کریسمس خیلی اتفاق بزرگی نیست.

یورگن کلوپ

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم فوتبال لیورپول موفق شد در هفته‌ هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس دیشب (جمعه‌) با نتیجه‌ دو بر صفر ولورهمپتون را شکست دهد تا لیورپول صدرنشینی خودش را در پایان این هفته از رقابت‌ها نیز قطعی کند و با خیال راحت دیدار سیتی و کریستال پالاس را به نظاره بنشیند.

به گزارش ساکرنت، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول بعد از این بازی، گفت: توانستیم با برتری در این دیدار اختلاف‌مان را فعلا در جدول رده‌بندی بیش‌تر کنیم. صدرنشینی در کریسمس جالب است ولی من فکر می‌کنم که امسال برای قهرمانی به ۱۰۵ امتیاز در لیگ نیاز داشته باشیم. این حقیقت ماجرا است. ما در صدر جدول قرار داریم  ولی رقیبی هم‌چون منچسترسیتی داریم که بازی‌های خودش را پیروز می‌شود و به همین خاطر مهم نیست که در حال‌ حاضر در صدر جدول قرار داشته باشیم. فعلا باید خودمان را معطوف به کسب سه امتیاز در بازی‌های پیش رو کنیم.

منچسترسیتی امروز (شنبه) باید برابر کریستال پالاس قرار گیرد و پیروزی در این مسابقه می‌تواند باعث شود که شاگردان پپ گواردیولا بار دیگر به یک امتیازی لیورپول در صدر جدول رده‌بندی برسند.

لیورپول باید در هفته‌ نوزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس چهارشنبه همین هفته‌ در خانه به مصاف نیوکاسل برود. شاگردان کلوپ هم‌چنین در بازی‌های فشرده (باکسینگ دی) میزبان آرسنال خواهند بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.