چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / فارس / برگزیده شدن دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان سازمان برتر یونسکو
برگزیده شدن دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان سازمان برتر یونسکو

برگزیده شدن دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان سازمان برتر یونسکو

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اعطای جایزه سازمان برتر کشوری در حوزه یادگیری و یاددهی الکترونیکی (آموزش) از کرسی یادگیری الکترونیکی سازمان یونسکو، به این دانشگاه خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز

‌به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، مصباح شمس گفت: از سال ۹۶ ، فرآیند داوری و بررسی سازمان های مختلف در کشور، دانشگاه ها، سازمان های خصوصی، دولتی و خدمات فعال در حوزه آموزش و یادگیری الکترونیکی فعال آغاز شده است‌.

رئیس دانشکده مجازی_قطب آموزش الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: در فرآیند ارزیابی برای اعطای جایزه ملی یادگیری الکترونیکی، اقدامات سازمان ها و مراکز موردنظر در دبیرخانه یونسکو در تهران شناسایی شده و مستندات آنها از سوی هیئت داوری آن دبیرخانه ممیزی می‌شود.

مجیدرضا فرخی گفت: در میان تمامی دانشگاه‌های کشور، دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مرکزیت دانشکده مجازی_قطب علمی آموزش الکترونیکی، با توجه به ایجاد زیرساخت مناسب، ترویج و آموزش و یادگیری الکترونیکی در سطح دانشگاه و کشوری، به عنوان سازمان برتر شناخته شد‌

فرخی ادامه داد: پس از ارائه تجربیات این دانشگاه در جایزه ملی یادگیری الکترونیکی، با حضور دو معاون وزارت ارتباطات، رئیس یونسکو در ایران، رئیس نهاد نخبگان معاونت تحقیقات ریاست جمهوری و دیگر مسئولان شرکت کننده، فراهم آوردن این زیرساخت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و موفقیت‌های به دست آمده در زمینه مجازی سازی آموزش پزشکی در این دانشگاه مورد مورد قرار گرفت‌.

او این موفقیت را ثمره همدلی و همکاری اعضای هیئت علمی و کارشناسان دانشکده مجازی و حمایت ‌ های مسئولان دانشگاه در مسیر شکوفا شدن و موفقیت بیشتر در استفاده از حوزه تکنولوژی در امر آموزش دانست و ادامه داد: اعطای این جایزه گویای عزم جدی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حرکت به سوی دانشگاه‌های نسل سوم و روزآمدسازی امر آموزش، به عنوان زیربنای ترقی در عرصه پیشرفت ملی است.

براساس این گزارش در لوح سپاس «علی اکبر جلالی»؛ رئیس جایزه ملی یادگیری الکترونیک و کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو خطاب به دکتر «فرخی» آمده است‌:

“بدینوسیله انتخاب شایسته سازمان متبوع جنابعالی به عنوان «الگوی برتر فرآیند یاددهی یادگیری» در نخستین جایزه ملی یادگیری الکترونیکی را تبریک عرض نموده و تلاش شما را برای ایجاد یک مدل جامع یاددهی و یادگیری، توجه به کیفیت فرآیند یادگیری، ایجاد یک پورتال کاربرپسند و ترویج آموزش و فرهنگ یادگیری الکترونیکی، توجه به نقش تسهیل کننده آموزش، سطح بندی محتوا، تلاش در ایجاد رشته های جدید و توجه تیم مدیریت به مباحث پداگوژی را ارج می نهیم و به رسم تکریم، این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می شود. از خداوند آرزومندیم همواره در عرصه عمومی سازی آموزش و یادگیری الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه با عزم راسخ و با بسط علم و دانش و پژوهش در جهت توسعه ایران عزیز ما، موفق و پیروز باشید‌. “

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.