صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / آمادگی هلال‌احمر برای تجهیز بخش توانبخشی معلولان مرکز بهشت‌رضا(ع)
آمادگی هلال‌احمر برای تجهیز بخش توانبخشی معلولان مرکز بهشت‌رضا(ع)

آمادگی هلال‌احمر برای تجهیز بخش توانبخشی معلولان مرکز بهشت‌رضا(ع)

رئیس جمعیت هلال احمر شب یلدا را در کنار امدادگران هلال احمر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای چیتگر و معلولان ذهنی، جسمی و حرکتی بهشت رضا(ع) گذراند و برای تجهیز بخش توانبخشی معلولان مرکز بهشت‌رضا (ع) اعلام آمادگی کرد.

ساختمان صلح هلال احمر

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر علی اصغر پیوندی به منظور اجرای طرح یلدانه، با حضور در پایگاه امداد و نجات جاده ای چیتگر ( یادمان شهید عاصم ترابی) به گفت‌وگو با امدادگران مستقر در این پایگاه پرداخت.

وی در این پایگاه ضمن تشکر از امدادگرانی که هر لحظه و در هر مکان برای خدمت به مردم آماده هستند، پای صحبت های امدادگران مستقر در پایگاه نشست و به گفت‌وگو با آن ها پرداخت.

رئیس جمعیت هلال احمر به زوج‌های هلال احمری و جوان پایگاه امداد و نجات جاده ای چیتگر سفر به مشهد مقدس هدیه داد.
در ادامه دکتر پیوندی با حضور در مرکز بهشت رضا، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز، یلدا را در کنار معلولان ذهنی، جسمی و حرکتی گذراند.

وی ضمن این بازدید اظهارکرد: جمعیت هلال احمر آماده است تا در حد توان نسبت به تجهیز بخش توانبخشی که برای معلولان جسمی، ذهنی و حرکتی این مرکز احداث می شود، مشارکت داشته باشد.
وی در این زمینه به رئیس سازمان داوطلبان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ماموریت داد تا پیگیر نیازهای این مرکز باشند تا در حد توان و امکانات نسبت به کمک به این مرکز اقدامات لازم انجام شود.
رئیس جمعیت هلال احمر به خدمات بیمارستان توانبخشی نورافشار اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر آماده است تا خدمات توانبخشی به معلولان جسمی و حرکتی در بیمارستان نور افشار ارائه دهد.
دکتر پیوندی همچنین در شب یلدا به هشت تن از معلولان جسمی حرکتی مرکز بهشت رضا که به تازگی ازدواج کرده اند، سفر به مشهد مقدس هدیه داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.