صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / پیروزی میامی در شب مصدومیت ستاره هیوستون
پیروزی میامی در شب مصدومیت ستاره هیوستون

پیروزی میامی در شب مصدومیت ستاره هیوستون

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با برگزاری دو مسابقه پیگیری شد.

NBA

به گزارش کسب و کار نیوز، در اولین مسابقه برگزار شده تیم میامی‌هیت موفق شد در خانه در سالن امریکن ایرلاین آرنا با نتیجه نزدیک ۱۰۱ بر ۹۹ تیم هیوستون راکتس را شکست دهد. نقشه میامی برای دفاع آخرین حمله بازی جایی که ۴ ثانیه وقت تا پایان کوارتر چهارم فرصت بود، بسیار ساده و آن ندادن اجازه شوت زنی به جیمز هاردن و کسب پیروزی بود. دوین وید و تیم میامی با دفاع جیمز هاردن فرصت شوت زنی را به اریک گوردون دادند که او با از دست دادن آخرین شوت بازی باعث پیروزی میامی شد.

برای میامی جاش ریچاردسون ۲۲ امتیاز، تایلر جانسون ۱۹ امتیاز و دریک جونز جونیور ۱۵ امتیاز کسب کردند تا برای اولین بار در این فصل میامی موفق به کسب سه پیروزی متوالی شود.

دوین وید در دقیقه پایانی بازی با دریبل زنی و حرکات فیک بسیار زیبا از اریک گوردون دو پرتاب پنالتی گرفت و با گل کردن هر دو پرتاب میامی را در امتیازات ۱۰۱ بر ۹۹ پیش انداخت. هر چند وید در حمله بعدی دو بار متوالی شوت دو امتیازی خود را هدر داد تا لحظات پایانی بازی برای میامی دشوار گردد. دوین وید در پایان موفق به کسب ۱۰ امتیاز شد.

برای هیوستون جیمز هاردن ۳۵ امتیاز و ۱۲ پاس منجر به گل، اریک گوردون ۲۰ امتیاز و پی جی تاکر ۱۴ امتیاز کسب کردند تا روند پنج پیروزی متوالی هیوستون متوقف شود.

شاید برای طرفداران هیوستون خبر مصدومیت ستاره تیم کریس پاول در کواتر دوم به خاطر کشیدگی همسترینگ، بسیار ناراحت کننده‌تر از شکست در خانه میامی باشد. مصدومیت پاول به نظر شدید می‌رسید و MRI شدت آسیب دیدگی و زمان دقیق دوری کریس پاول از میادین را مشخص خواهد کرد. تیم هیوستون در این فصل در شرایطی که کریس پاول و جیمز هاردن را به صورت همزمان در ترکیب خود نداشته، ۸ بازی انجام داده است که فقط ۱ پیروزی و ۷ شکست در این بازی ها کسب کرده است. هم چنین در فصل گذشته، در مواقعی که پاول در ترکیب هیوستون حضور نداشت ۹ شکست را تجربه کرده بودند.

تیم هیوستون روز گذشته در بازی مقابل واشنگتن ویزاردز با ۲۶ شوت سه امتیازی موفق رکورد بیشترین تعداد شوت سه امتیازی را در یک بازی از آن خود کرد. آن‌ها در این بازی نیز ۱۸ شوت سه امتیازی وارد سبد میامی کردند و در مجموع دو بازی متوالی موفق به ثبت ۴۴ شوت سه امتیازی شدند که دومین رکورد در این زمینه به شمار می‌رود. تیم هیوستون با مجموع ۴۶ شوت سه امتیازی موفق در دو بازی متوالی در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بهترین رکورد در دو بازی متوالی را در اختیار دارد.

در دومین بازی برگزار شده تیم لس آنجلس کلیپرز موفق شد در خانه در سالن استپلس سنتر با نتیجه ۱۲۵ بر ۱۲۱ میهمان خود دالاس را شکست دهد. بازگشت لو ویلیام مصدوم به ترکیب کلیپرز بعد از چهار مسابقه و بازی قوی او در کوارتر چهارم باعث کسب پیروزی برای کلیپرز در خانه شد.

برای کلیپرز دانیلو گالیناری ۳۲ امتیاز، لو ویلیام ۲۶ امتیاز ( ۱۳ امتیازش را در کوارتر چهارم به دست آورد ) و مونترزل هارل ۱۸ امتیاز کسب کردند تا کلیپرز که در چهار مسابقه متوالی شکست خورده بود، روند ناکامی را متوقف و پیروزی را کسب کند.

برای دالاس بازیکن سال اولی لوکا دونچیچ ۳۲ امتیاز ( بیش ترین امتیازی که تاکنون در یک بازی به دست آورده )، جی جی باریا ۱۹ امتیاز و داندره جوردن در مقابل تیم سابقش ۱۱ امتیاز و ۲۲ ریباند کسب کردند اما دالاس در چهارمین بازی متوالی شکست خورد تا تعداد پیروزی ها و شکست هایش در عدد ۱۵ برابر شود.

تیم کلیپرز در این بازی دومین رکورد شوت زنی در یک بازی این فصل را مقابل دالاس با گل کردن ۴۷ شوت از ۸۳ اقدام و ۵۶٫۶ درصد شوت موفق، ثبت کرد. آن ها در تاریخ ۳ دسامبر مقابل نیواورلینز بهترین رکورد را با ۵۹ درصد شوت موفق ثبت کرده بودند.

کلیپرز در سالن استپلس سنتر برای بازیکن سابق خود یعنی دآندره جوردن که ۱۰ فصل برای این تیم بازی کرد و در این فصل به تیم دالاس پیوست، یک ویدئو بسیار زیبا برای تشکر و قدردانی پخش کرد. این سومین بازی این فصل جوردن در سالن استپلس سنتر بود ولی برای اولین بار که مقابل تیم سابقش قرار می گیرد. جوردن رکورد دارتیم کلیپرز در بیشترین تعداد بازی، درصد شوت موفق، ریباند و بلاک شات است. در پایان بازی نیز داک ریورز سرمربی کلیپرز ابراز امیدواری کرد تا شماره پیراهن جوردن برای همیشه در تیم کلیپرز بازنشسته شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.