چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سولسشایر: از فرگوسن در مربیگری الهام گرفته ام
سولسشایر: از فرگوسن در مربیگری الهام گرفته ام

سولسشایر: از فرگوسن در مربیگری الهام گرفته ام

سرمربی جدید منچستریونایتد می گوید چیزهای زیادی از سر آلکس فرگوسن الگو گرفته است و بی صبرانه منتظر بازی با پاری سن ژرمن است

اوله گنار سولسشایر

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اسکای اسپورت، اوله‌گنار سولسشایر به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ انتخاب شد تا جایگزین ژوزه مورینیو شود. انتخاب ستاره سابق منچستریونایتد به عنوان سرمربی جدید این تیم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

سولسشیر در ابتدا درباره تقابل یونایتد و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان گفت:‌ قرعه کشی روزی دوشنبه بود و من هم آن را نگاه می کردم ولی نمی دانستم در باشگاه چه خبر است. این بازی از آن جمله دیدارهایی که است که اولدترافورد به آن نیاز دارد و فرگوسن نیز بارها از آن صحبت کرده بود. پاریس تیمی است که بازیکنان زیادی دارد و همه آنها باکیفیت هستند و قطعا دیدار جذابی خواهد بود. من بی صبرانه منتظر این دیدار هستم. باید با اعتماد به نفس خودمان را برای دیدار با حریفی قدرتمند آماده کنیم.

سولسشایر در اولین تجربه مربیگری خود باید یونایتد را در بازی برابر واتفورد همراهی کند.

او در ادامه صحبت های خود گفت: قطعا تجربه ویژه ای خواهد بود. بازی با واتفورد بازی مهمی است ما برای اعتبار و تاریخ خودمان مبارزه می کنیم و مهمتر از همه برای هواداران.  من آدم احساسی نیستم ولی قطعا بازگشت به یونایتد به عنوان سرمربی یک هیجان خاصی به من می دهد و حس سورئالی است. من در مربیگری از سر آلکس فرگوسن الهام گرفتم ولی قطعا خودم خواهم بود. دوست دارم بازیکنان همه تلاش خودشان را برای تیم نشان دهند. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.