صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / بشار الجعفری: رسانه‌های غربی درباره کلاه‌سفیدها مردم را فریب می‌دهند
بشار الجعفری: رسانه‌های غربی درباره کلاه‌سفیدها مردم را فریب می‌دهند

بشار الجعفری: رسانه‌های غربی درباره کلاه‌سفیدها مردم را فریب می‌دهند

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با اشاره به نقش منفی رسانه‌های غربی اعلام کرد، این رسانه‌ها با نشان دادن گروه تروریستی کلاه‌سفیدها به عنوان یک سازمان انسانی، افکار عمومی غرب را فریب می‌دهند.

بشار جعفری

به گزارش کسب و کار نیوز، بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در همایش غیر رسمی این سازمان تحت عنوان “فعالیت گروه کلاه‌سفیدها” در سوریه تاکید کرد: رسانه‌های غربی با نشان دادن این گروه به عنوان یک سازمان انسانی که به دفاع مدنی می‌پردازد، افکار عمومی غربی را فریب داده است، این درحالی است که کلاه‌سفیدها گروه تروریستی بوده و شاخه‌ای از گروه تروریستی جبهه‌النصره است.

به نقل از خبرگزاری سانا، وی گفت، هیئت دائم سوریه در سازمان ملل از سال ۲۰۱۱، به دبیرکل این سازمان، رئیس شورای امنیت، کمیته‌های فرعی این شورا در مبارزه با فساد و دیگر هیئت‌های بین‌المللی در ارتباط با فعالیت‌ها و جنایت‌های گروه‌های تروریستی ۷۵۰ پیام ارسال کرده است.

الجعفری تاکید کرد، کسانی که “شبه‌نظامیان بیگانه” نامیده می‌شوند تروریست هستند و کشورهای حامی تروریسم در شورای امنیت در گذشته کاملا وجود این تروریست‌ها را در سوریه نادیده می‌گرفتند تا اینکه برخی از آنها به کشور اصلی خود از جمله انگلیس، فرانسه، بلژیک و آمریکا بازگشته و در آنجا هم دست به اقدامات تروریستی زدند و به دنبال آن این کشورها مجبور شدند به آنچه که ما فریاد می‌زدیم و چیزی جز حقیقت نبود، اعتراف کنند.

وی افزود، کشورهای حامی تروریسم با ارسال آنها به سوریه تلاش داشتند از دست این تروریست‌ها خلاص شوند و مساله بازگشت آنها به کشورشان در دستور کارشان قرار نداشت.

الجعفری در این باره به اقدام کشورهای حامی جبهه‌النصره برای نجات ۴۲۹ تن از آنها با کمک اسرائیل از طریق جولان اشغالی، انتقال آنها به اردن و فرستادن آنها به کشورهای ناظر و حامی این گروه‌ تروریستی اشاره کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.