صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بختیار: باید از رویکرد تخریبی به سمت رویکرد انتقاد سازنده حرکت کرد

بختیار: باید از رویکرد تخریبی به سمت رویکرد انتقاد سازنده حرکت کرد

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه داد نگاه گروهی و حزبی بر روی منافع ملی سایه افکند.

علی بختیار

علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به مسئولان در خصوص توطئه های دشمن در سال ۱۳۹۸ بیان کرد: هر کسی امروز به نظام و انقلاب و کشور علاقه‌مند است باید بداند قطعا یکی از موثرترین راهبردها در شرایط کنونی وحدت و انسجام و همبستگی است.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر نگاه گروهی و حزبی بر منافع ملی سایه افکند به اتحاد و انسجام ملی خدشه وارد خواهد شد.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه با اشاره به راهکارهای تقویت اتحاد و انسجام، بیان کرد: باید به ظرفیت‌ها و پتانسیل مناطق مختلف کشور به درستی توجه شود. از سوی دیگر تشکل‌ها و احزاب سیاسی نباید تمام مشکلات کشور را به گردن دولت و مجلسی بیندازد که در راس کار است.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شاید با این نگاه عده‌ای به دنبال پیروزی در انتخابات آینده باشند، اما با این کار منافع ملی آسیب می‌بیند و این افراد نه تنها به منافع حزبی خود دست نمی‌یابند، بلکه به حاکمیت و نظام و انقلاب آسیب وارد می‌کنند.

بختیار در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که مراقب باشید نگاه‌ها و حرکت‌های شما باعث آسیب به اصل نظام و انقلاب نشود. امروز باید از رویکرد تخریبی به سمت رویکرد انتقادی حرکت کنیم چرا که رویکرد انتقاد سازنده است که اصلاح امور را به دنبال دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.