صفحه اصلی / استان ها / گیلان / ارتقای زیرساخت حمل و نقل گیلان را به قطب گردشگری تبدیل می کند
ارتقای زیرساخت حمل و نقل گیلان را به قطب گردشگری تبدیل می کند

نماینده فومن و شفت در مجلس:

ارتقای زیرساخت حمل و نقل گیلان را به قطب گردشگری تبدیل می کند

نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس، استان گیلان را دارای ظرفیت های بالای گردشگری دانست و گفت: ارتقای زیرساخت های حمل و نقلی می تواند این استان را به عنوان قطب گردشگری در کشور معرفی کند.

ایران زیباست؛ روستای «استخرگاه» شهرستان رودبار در استان گیلان

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که در سالن ورزشی شهید دهگان رشت برگزار شد، با اشاره به ایجاد تحولات چشمگیر در عرصه حمل و نقل کشور بعد از انقلاب، اظهار کرد: در حوزه های مختلف حمل و نقل از جمله ریلی، هوایی، جاده ای و دریایی توسعه داشته ایم، اما همچنان حمل و نقل جاده ای دارای اهمیت ویژه است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تحریم ها نتوانسته ما را در بخش حمل و نقل متوقف کند، افزود: با این وجود در زمینه صنعت حمل و نقل و زیرساخت ها همچنان با مشکلاتی مواجه هستیم که نیازمند بهره گیری از تکنولوژی های نوین و برنامه ریزی های کارآمد در این عرصه است.

نماینده شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی، خواستار شناسایی، برنامه ریزی و اولویت بندی چالش های حوزه حمل و نقل شد و اضافه کرد: استان گیلان از ظرفیت های بالایی در بخش گردشگری برخوردار است و لذا ارتقای زیرساخت های حمل و نقلی می تواند این استان را به عنوان قطب گردشگری در کشور معرفی کند.

حجت الاسلام افتخاری فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی دیگر از مشکلات عمده در حوزه صنعت حمل و نقل دانست و یادآور شد: با توجه به اینکه سه عنصر انسان، راه و خودرو در شکل گیری سوانح رانندگی تاثیرگذار است لذا نوسازی ناوگان حمل و نقل می تواند در کاهش آمار تلفات جاده ای نقش مهمی ایفا کند.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی گیلان اقدامات لازم جهت ارتقای ایمنی راه ها صورت گیرد.

نماینده شفت و فومن در مجلس، ضمن قدردانی از تلاش راهداران استان در جریان وقوع سیل اخیر و بارش های برف سنگین در سال های گذشته، یادآور شد: در شرایط فعلی راهی جز تکیه به نیروی انسانی و استفاده بهینه از توانمندی ها و ظرفیت های داخلی نداریم تا دست ما به سوی بیگانگان دراز نشود. بی تردید با مدیریت و برنامه ریزی درست و دقیق در حوزه حمل و نقل می توانیم به شکوفایی اقتصادی کشور و به تبع آن استان کمک کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.