صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تابع وزارت علوم هستیم
تابع وزارت علوم هستیم

پاسخ دانشگاه پیام نور به درخواست تغییر تاریخ امتحانات به خاطر "یلدا"

تابع وزارت علوم هستیم

جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به مصادف شدن تاریخ برگزاری امتحانات دانشگاه پیام‌نور در یکم دی ماه با روز بعد آیین سنتی شب یلدا معترض و خواستار تغییر تاریخ امتحات شدند.

شب یلدا

امیرحسین بهروز، مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به انتقادات دانشجویان از تاریخ امتحانات یک دی ماه، اظهار کرد: تعطیلی امتحانات یکم دی ماه دانشگاه پیام‌نور، تابع وزرات علوم است

وی ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور به صورت دولتی فعالیت می‌کند و تابع وزارت علوم و تحقیقات فناوری است و اگر تصمیم‌گیری فوری از سوی وزارت صورت گیرد، ما نیز تابع خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: هر نوبت آزمون در دانشگاه ما به دلیل آنکه در ۵۰۰ مرکز و واحد در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود، آزمون ما کاملا مانند یک کنکور برگزار می‌شود. یعنی به لحاظ فنی تمام پیش‌بینی‌هایی که باید برای هر نوبت کنکور لحاظ می‌شود، برای برگزاری امتحانات این دانشگاه نیز صورت می‌گیرد.

بهروز خاطرنشان کرد: از لحاظ فنی لغو امتحانات روز یکم دی ماه امکانپذیر نیست و خسارت مالی زیادی نیز خواهد داشت.

وی اضافه کرد: اگر تصمیمی در قالب وزارتخانه به ما ابلاغ شود، تابع آن خواهیم بود. با توجه به پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته، بعید می‌دانیم که امتحانات روز یکم دی ماه دانشگاه پیام نور لغو شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.