صفحه اصلی / استان ها / فارس / اجرای طرح «مکنا» در بیش از ۳۰۰ کلانتری و پاسگاه فارس
اجرای طرح «مکنا» در بیش از ۳۰۰ کلانتری و پاسگاه فارس

اجرای طرح «مکنا» در بیش از ۳۰۰ کلانتری و پاسگاه فارس

فرمانده انتظامی فارس از اجرای طرح مکنا در بیش از ۳۰۰ کلانتری و پاسگاه استان طی چندسال اخیر خبر داد و تاکید کرد که این اقدام زمینه ارتقا کیفی خدمات انتظامی و افزایش رضایتمندی مردم شده است.

فرمانده انتظامی فارس

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار «احمدعلی گودرزی» صبح پنجشنبه ۲۹ آذر در همایش روسای کلانتری و پاسگاه‌های استان فارس اظهار کرد: این همایش با هدف افزایش سطح بینش و دانش نیروها با توجه به تغییر روش‌های جرم و ایجاد همگرایی و هم‌افزایی برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان این‌که توان عملیاتی نیروی انتظامی فارس ۷۵ درصد ارتقاء یافته است، تشدید اقدامات مقابله‌ای با قاچاق کالا خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در فارس کشف شد و در موضوع پیشگیری نیز ۸ درصد افزایش یافته است.

وی با تصریح این‌که ۶۷ درصد جرائم سایبری در استان کشف می‌شود، گفت: متأسفانه بداخلاقی‌ها در این زمینه در حال افزایش است .

فرمانده انتظامی استان فارس از کاهش ۱۰ درصدی جانباختگان جاده‌ای در استان خبر داد و افزود: با وجود این کاهش اما استان فارس بنا به دلایل مختلف همچنان رتبه اول را دارد .

گودرزی با بیان این‌که در بحث مقابله با مواد مخدر نیز از امروز پاسگاه سیار در فارس آغاز به کار می‌کند، خاطرنشان کرد: جرائم خشن در استان به طور کامل مهار شده و سرقت بانک نداریم و سرقت مسلحانه طی ۸ ماه ۶۲ درصد، قتل ۱۲ درصد و آدم‌ربایی ۴۲ درصد، تجاوز به عنف نیز ۷۲ درصد کاهش داشته است .

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: استان فارس در موضوع امنیت و کل جرائم نیز ۶ پله ارتقاء یافته است.

گودرزی با بیان این‌که شفاف‌سازی و قوه محرکه بودن برای همه دستگاه‌ها در بحث امنیت را از برنامه‌های این همایش برشمرد و گفت: در موضوع ایجاد امنیت، همه دستگاه‌ها همراه شده‌اند و از توان مختلف بدین منظور استفاده می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.