صفحه اصلی / سرخط خبرها / ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا ' پنجشنبه ' سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، کبری رفیعی افزود: امروز در استان های ساحلی خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده باران خواهیم داشت و این سامانه به تدریج از کشور خارج می شود.
وی اظهارداشت: اما فردا سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می شود که برای استان های واقع در شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی، بخش هایی از زاگرس جنوبی و دامنه های جنوبی البرز مانند استان های تهران، البرز ، قزوین و غرب سواحل خزر بارش باران و برف و وزش باد به همراه خواهد داشت.
رفیعی ادامه داد: روز جمعه علاوه بر بارش در مناطق ذکر شده بخش هایی از مرکز و شمال شرق کشور نیز تحت تاثیر این سامانه قرار خواهند گرفت.

*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز تهران آسمانی صاف و گاهی وزش باد خواهد داشت ؛ بیشینه دما امروز در تهران ۱۲ درجه سانتی گراد و کمینه فردا صبح ۳ درجه بالای صفر خواهد بود. همچنین با نفوذ سامانه بارشی جدید انتظار داریم در تهران از فردا اوایل فردا شب بارش داشته باشیم.
رفیعی گفت: بندرعبارس با ۲۷ درجه ، بوشهر ۲۴ و اهواز ۲۳ درجه و از بین مراکز استان ها امروز صبح شهرکرد با دمای حداقل ۹ درجه زیر صفر ، اردبیل ۵ درجه زیر صفر، کرمان ۴ درجه زیر صفر، بیرجند ۳ درجه زیر صفر ، یاسوج ۲ درجه زیر صفر و سنندج، زنجان و همدان دو درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.