صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / رونمایی از سایت پایان‌نامه‌های کاربردی-کارفرمایی در البرز
رونمایی از سایت پایان‌نامه‌های کاربردی-کارفرمایی در البرز

رونمایی از سایت پایان‌نامه‌های کاربردی-کارفرمایی در البرز

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز با اشاره به رونمایی از سایت پایان‌نامه‌های کاربردی-کارفرمایی در استان گفت: یکی از اهداف راه‌اندازی این سایت، کاربردی کردن دانش و پژوهش در راستای نیازهای سازمان‌هاست.

سایت پایانه

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه البرز، رحیم بنامولایی در اختتامیه پنجمین نمایشگاه هفته پژوهش البرز که امروز چهارشنبه ۲۸ آذر در دانشگاه خوارزمی برگزار شد گفت: اعتقاد ما در اتاق بازرگانی بر این است که یک خلأ میان دانشگاه و صنعت وجود دارد.

بنامولایی افزود: ما برای پر کردن این خلأ از سال ۹۴ جلساتی را برگزار کردیم که نتیجه آن در قالب راه‌اندازی مرکز تسهیل گری به کمک جهاد دانشگاهی به ثمر نشست که فضا را برای حضور صنعتگران و دانشگاه فراهم کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای ایجاد هر یک شغل به ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه نیاز است گفت: به همین دلیل دنیا به سمت تولید بدون کارخانه رفته است.

این مسئول افزود: ما نیز باید این نگاه را دنبال کنیم تا بتوانیم با استفاده از فناوری روز بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی ادامه داد: مرکز تسهیلگری که با همکاری جهاد دانشگاهی و اتاق بازرگانی راه‌اندازی شده همین نگاه را دنبال کرده است.

بنامولایی در ادامه از راه‌اندازی سایت پایان‌نامه‌های کاربردی و کارفرمایی هم خبر داد و گفت: این سایت برای هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویی به سمت صنعت راه‌اندازی شده است تا این پژوهش‌ها را از خاک خوردن نجات دهد.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد صنعت ما همچنان به صورتی سنتی ادامه دارد گفت: این صنایع با علم عجین نیستند بنابراین باید با دانش تلفیق شود که سایت پایان‌نامه‌های کاربردی کارفرمایی در همین راستاست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.