صفحه اصلی / استان ها / همدان / احکام متخلفان اقتصادی همدان
احکام متخلفان اقتصادی همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان مطرح کرد

احکام متخلفان اقتصادی همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا توسط تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد و گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 24 آذر آغاز شده است.

تعزیرات حکومتی

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آستانه شب یلدا طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌ها روزانه با مشارکت ۸ اکیپ در مرکز استان و شهرستان‎ها اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل و میوه طرح ویژه نظارتی از سوی تعزیرات حکومتی استان همدان اجرا و به پرونده‌های مطروحه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری مراجع نظارتی از ۲۴ آذر آغاز شده و تا پایان ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تمامی فروشگاه‌های عرضه میوه و تره‌بار،خشکبار و قنادی مورد بازرسی قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده تخلف به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

جریمه ۱۵۰ میلیون ریالی تولیدی مبلمان

وی در بخش دیگری از جریمه یک واحد تولیدی مبلمان توسط تعزیرات حکومتی همدان خبر داد و بیان کرد: این شرکت به اتهام تقلب در نصب و تحویل سرویس مبلمان و غذاخوری ۱۵۰ میلیون ریال درحق دولت و شاکی خصوصی جریمه شد.

حسن‌پور یادآور شد: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از یک واحد تولیدی پرونده‌ای در هیئت رسیدگی بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به اتهام تقلب در تحویل و نصب سرویس مبلمان و غذاخوری به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال در حق شاکی خصوصی و همچنین ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

پلمب عطاری غیرمجاز در همدان

 وی با اشاره به پلمب یک عطاری غیرمجاز در همدان، اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یک واحد عطاری توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان پلمب شد که از این واحد اقلامی از قبیل وسایل معاینه، حجامت و انواع داروهای دست‌ساز غیرمجاز کشف شد.

حسن‌پور تأکید کرد: حسب گزارشات مردمی و شکایات شهروندان فردی به صورت غیرقانونی در این واحد اقدام به ویزیت بیماران و حجامت می‌کرد که اقدام این فرد دخالت در امر پزشکی و ایجاد مؤسسه پزشکی غیرمجاز تلقی و با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی و کارشناس معاونت درمان و غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، محل مورد نظر پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان یادآور شد: پرونده ایجاد مؤسسه پزشکی غیرقانونی در تعزیرات حکومتی تشکیل و درحال پیگیری است همچنین در زمینه دخالت در امر پزشکی پرونده جداگانه‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب تشکیل و رسیدگی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره‌کل، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم عزیز است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.