صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / نایب رئیس جدید والیبال بانوان: باید کارهای ناتمام را به پایان برسانیم
نایب رئیس جدید والیبال بانوان: باید کارهای ناتمام را به پایان برسانیم

نایب رئیس جدید والیبال بانوان: باید کارهای ناتمام را به پایان برسانیم

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون والیبال در امور بانوان می گوید تا زمان برگزاری جمع انتخاباتی به دنبال حفظ شرایط هستیم و کار خاصی نمی توان انجام داد.

متین زبردست

به گزارش کسب و کار نیوز، پس از اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان و انتخاب افشین داوری به عنوان سرپرست  فدراسیون والیبال ، امروز( یکشنبه)  متین زبردست به عنوان سرپرست نایب رئیسی این فدراسیون در امور بانوان  انتخاب شد تا وظایف صدیقه کعبی زاده ( نایب رئیس بانوان سابق  فدراسیون والیبال) را انجام دهد.

متین زبردست در این‌باره اظهار کرد: آمدیم تا در این مرحله گذر در اصل حفظ شرایط کنیم چون تا برگزاری مجمع انتخاباتی کار خاصی نمی توانیم انجام دهیم. پس از برگزاری مجمع هم تصمیم بر عهده رئیس فدراسیون است.

او در مورد برنامه های فدراسیون در بخش بانوان بیان کرد: با توجه به اینکه امروز در مورد سرپرستی والیبال در بخش بانوان به نتیجه رسیدیم، برنامه ها را بعدا به صورت کلی اعلام می کنیم. اما به طور کلی الان کار خاصی نمی شود انجام داد چون همه برنامه ها شروع شده و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم ادامه کار است و گرنه نمی‌شود تغییر خاصی در آنها ایجاد کنیم و تنها وظیفه مان به پایان رساندن برنامه های جاری و کارهای ناتمام در فدراسیون است.

زبردست در مورد انتخاب شدن به عنوان سرپرست نایب رئیسی والیبال در امور بانوان گفت: وزارت ورزش و جوانان  با توجه به شرایط  والیبال در نظر داشت که فدراسیون را در این مرحله ی گذر اداره کند تا به سمت مجمع انتخاباتی برود. با توجه به اینکه کارمند وزارت ورزش هستم  و حوزه ی کاری ام والیبال است به من این پیشنهاد را دادند و قبول کردم تا کمک کنم این مرحله به نتیجه برسد. تا برگزاری مجمع هم  در این سمت هستم.

زبردست در پایان این گفت و گو  و در مورد صدیقه کعبی زاده نایب رئیس سابق این فدراسیون بیان کرد: خانم کعبی زاده از همکاران و دوستانم است به هر حال این تغییر و تحولات در همه فدراسیون ها وجود دارد و والیبال هم از این قاعده مستثنا نیست. بالاخره برخی می آیند زحمت می کشند. خانم کعبی زاده هم دوره ای حضور داشت و زحمت کشید و جا را به شخص دیگری داد که انءشاالله ادامه همان راه با موفقیت‌های بیشتر باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.