صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / نخستین مرکز نیکوکاری کارآفرینی روستایی کشور در مشهد به بهره برداری رسید

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی:

نخستین مرکز نیکوکاری کارآفرینی روستایی کشور در مشهد به بهره برداری رسید

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نخستین مرکز نیکوکاری کارآفرینی روستایی کشور در مشهد به بهره برداری رسید.

سلمان دانشور اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای درآمد مراکز نیکوکاری ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده بود که خوشبختانه با تحقق کامل برنامه، این رقم در هشت‌ماهه امسال از ۲۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان عبور کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، وی با اشاره به میزان کمک‌های ۸ ماهه سال قبل گفت: مراکز نیکوکاری فعال در خراسان رضوی در هشت‌ماهه سال گذشته حدود هشت میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان جمع‌آوری کمک داشتند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از فعال بودن ۷۹ مرکز نیکوکاری در هشت‌ماهه امسال در خراسان رضوی خبر داد و افزود: کمک‌های مراکز نیکوکاری در این ۸ ماه در قالب‌های مختلف بوده است که بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان آن در قالب کالا، بیش از هشت میلیارد و ۵۸ میلیون تومان در قالب ارائه خدمات و بیش از ۲ میلیارد و ۵۸۹ میلیون تومان به‌صورت نقدی جمع‌آوری و هزینه شده است.

دانشور افزود: مشارکت‌های نیکوکاران در محلات با مراکز نیکوکاری شامل بیش از یک میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان در بخش صدقات، ۲۹۳ میلیون تومان در بخش زکات، یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها، چهار میلیارد و ۸۰۴ میلیون تومان در بخش اطعام و معیشت، ۱۷۶ میلیون تومان در بخش مسکن و ۵۸۶ میلیون تومان در بخش جهیزیه می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: برای نخستین بار در کشور مرکز نیکوکاری کارآفرینی روستایی در خراسان رضوی و اداره رضویه مشهد به افتتاح رسید که در آن مرکز علاوه بر خدمات حمایتی، به بحث اشتغال‌زایی نیز پرداخته می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

هدیه دعوت از دوستان بلوبانک، دو برابر شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، بلوفرایدی، جمعه‌های منتخب از هر ماه است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.