صادرات محصولات دانش بنیان شتاب گیرد

صادرات محصولات دانش بنیان شتاب گیرد

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید بازارهای خارجی متناسب با شرکت های دانش بنیان را شکل دهیم که بتوانیم محصولات این شرکت ها را در خارج از کشور ارائه کنیم. به گزارش نخست نیوز، اسحاق جهانگیری صبح امروز در مراسم جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر کشور در سالن اجلاس سران گفت: باید با شتاب بسیار […]

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید بازارهای خارجی متناسب با شرکت های دانش بنیان را شکل دهیم که بتوانیم محصولات این شرکت ها را در خارج از کشور ارائه کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از نخست نیوز، اسحاق جهانگیری صبح امروز در مراسم جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر کشور در سالن اجلاس سران گفت: باید با شتاب بسیار زیادی به موضوع صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان توجه کنیم تا بتوانیم جایگزینی برای نفت پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از پارک های علم و فناوری اولویت دولت است و در بودجه ۹۸ و بودجه کلی کشور این موضوع قابل مشاهده است.

جهانگیری ادامه داد: وزارت صنعت و معاون علمی باید از شرکت های دانش بنیانی که در نمایشگاه های بین المللی حضور می یابد حمایت کنند تا بتوانیم با شتاب بیشتری در حوزه صادرات محصولات دانش بنیان حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: باید بازارهای خارجی متناسب با شرکت های دانش بنیان را شکل دهیم که بتوانیم محصولات این شرکت ها را در خارج از کشور ارائه کنیم.

جهانگیری ادامه داد: قاضی زاده هاشمی وزیر شجاعی است و حرف هایش را با آرامش می زند.

وی گفت: منصور غلامی وزیر دلسوز، کم حرف و پرکاری است که به واسطه حضورش در آموزش عالی دانشگاه ها به آرامشی رسیده اند که در گذشته شاهد آن نبوده اند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: در حال حاضر نشاط، فعالیت های سیاسی، علمی و آموزشی در دانشگاه ها وجود دارد و از همه دستگاه ها انتظار می رود که وزیر علوم را مورد حمایت قرار دهند که بتوانند کار خود را انجام دهد.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.