صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آخرین چالش مسی در سال ۲۰۱۸
آخرین چالش مسی در سال ۲۰۱۸

آخرین چالش مسی در سال ۲۰۱۸

مهاجم بارسلونا می خواهد بهترین گلزن سال ۲۰۱۸ شود.

لیونل مسی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از موندو دپورتیوو، لیونل مسی در روزهای پایانی سال یک چالش بزرگ پیش رو دارد. مهاجم بارسلونا می‌خواهد بهترین گلزن سال شود. بازیکن آرژانتینی اکنون در پنج لیگ بزرگ اروپایی با ۴۴ گل (با احتساب گل‌های ملی در بازی‌های رسمی) در صدر قرار دارد. او تا ۳۱ دسامبر تنها در دو بازی می‌تواند این آمار را بهتر کند و فاصله‌اش را با دیگر حریفانش حفظ کند.

ستاره بارسلونا برای این تیم در این سال ۴۳ بار گلزنی کرده است. او فصل گذشته ۲۶ گل به ثمر رساند و در این فصل تاکنون ۱۷ بار دروازه حریفان را باز کرده است. به این آمار باید گلزنی‌اش برابر نیجریه در مرحله گروهی جام جهانی روسیه را نیز اضافه کرد. بارسا تا پایان سال باید به مصاف لوانته برود و سپس برابر سلتاویگو قرار بگیرد. مسی می‌تواند در این دو دیدار گلزنی کند. او برابر لوانته در ۱۶ بازی ۱۶ گل به ثمر رساند و در ۱۳ بازی هفت بار دروازه سلتا را باز کرد.

چالش مسی آسان نخواهد بود. کریستیانو رونالدو دیروز با پیراهن یوونتوس گلزنی کرد و تعداد گل‌هایش را به ۴۴ رساند. مهاجم پرتغالی برای رئال مادرید و یوونتوس ۴۰ گل به ثمر رسانده است و در جام جهانی ۴ بار دروازه حریفان را باز کرد. ستاره یوونتوس می‌تواند در سه بازی دیگر تا پایان سال به میدان برود. در این فصل سری A‌ مانند لیگ برتر انگلیس در روزهای کریسمس بازی خواهد داشت. یوونتوس تیم‌های رم، آتلانتا و سامپدوریا را پیش رو دارد. آمار رونالدو در ایتالیا خوب بوده است. او در ۱۶ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده است.

روبرت لواندوفسکی با ۴۱ گل در رتبه سوم قرار دارد. مهاجم بایرن مونیخ دو بازی دیگر پیش رو دارد. بوندسلیگا در کریسمس تعطیل است اما در اواسط هفته جاری بازی‌های لیگ برگزار می‌شود. لایپزیگ و فرانکفورت، حریفان بایرن خواهند بود. بازیکن لهستانی در لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس دبل کرد و برای این که بهترین گلزن سال شود خیلی انگیزه دارد.

جایگاه چهارم به هری کین اختصاص دارد. مهاجم تاتنهام به لطف گل‌هایش در جام جهانی با پیراهن تیم ملی انگلیس توانسته در این رتبه قرا بگیرد. او برای تاتنهام ۳۰ گل به ثمر رساند و در جام جهانی ۶ بار دروازه حریفان را باز کرد. او یک گل هم در لیگ ملت های اروپا به ثمر رساند.

آنتوان گریزمان با دبل برابر وایادولید تعداد گل هایش را به عدد ۳۸ رساند. بازیکن اتلتیکومادرید تنها دیدار برابر اسپانیول را پیش رو دارد. جایگاه ششم به محمد صلاح اختصاص دارد. مهاجم لیورپول ۳۶ گل به ثمر رسانده است و بعید به نظر می‌رسد با وجود چهار بازی پیش رو به مسی برسد. تاتنهام باید به مصاف آرسنال، اورتون، بورنموث و ولورهمپتون برود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.