صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها فن و مهارتی ندارند
فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها فن و مهارتی ندارند

مدیر بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور:

فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها فن و مهارتی ندارند

مدیر بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای آمادگی این بنیاد را برای مشارکت در طرح های فنی و حرفه‌ای استان اعلام کرد.

اشتغال

‌به گزارش کسب و کار نیوز-‌ نشست هم اندیشی توسعه دانشکده های فنی و حرفه ای استان با حضور مدیرعامل بنیاد ملی حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای و مسئولان مربوطه استانی در استانداری برگزار شد.

فوژان صباحی ‌مدیر بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای کشور آمادگی این بنیاد را برای مشارکت در طرح‌های فنی و حرفه ای استان اعلام کرد.

صباحی دانشگاه فنی و حرفه ای را یکی از ذخایر و گنجینه های کشور عنوان کرد که فضای کافی جهت تربیت افراد توانمند را دارد و حضور خیرین را در عرصه فنی و حرفه‌ای جهت معرفی افراد به بخش های اقتصادی و صنعتی و ایجاد خوشه های کسب و کار بسیار کارگشا عنوان کرد.

وی ضمن تبیین ماموریت‌های دانشگاه فنی و حرفه ای و تأثیرات مثبت این دانشگاه در توسعه دانش و قابلیت های مهارتی و ایجاد اشتغال خواستار همکاری دستگاهها با این بنیاد شد.

وی گفت: ما دچار معضل بیکاری هستیم و فارغ التحصیلان دانشگاه ها و هنرستان ها در شرایطی فارغ التحصیل می‌شوند که فن و مهارتی ندارند که این ها باید آموزش داده شوند و برای ورود به بازار کسب و کار آماده شود.

وی گفت‌: هدف اصلی بنیاد اشتغالزایی جوانان است که با اتکا به خداوند متعال و همکاری با خیرین به این هدف دست یابیم‌.

صباحی افزود: قبل از سفرم به استان آقای صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای یک میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص دادند که از وی قول ۵ میلیارد تومان اعتبار برای استان را گرفتم و ان‌شاءلله این پنج میلیارد تومان محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: از حوزه خیرین در بنیاد ملی نیز خیری اعلام آمادگی کرده که اگر واحد فنی و حرفه ای در استان ایجاد شود تمام تجهیزات واحدهای ایجاد شده را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.