صفحه اصلی / استان ها / همدان / تا دو سال دیگر هیچ فاضلابی به رودخانه‌های همدان نمی‌ریزد
تا دو سال دیگر هیچ فاضلابی به رودخانه‌های همدان نمی‌ریزد

یک مسئول:

تا دو سال دیگر هیچ فاضلابی به رودخانه‌های همدان نمی‌ریزد

مسئول بهداشت محیط‌وحرفه‌ای مرکزبهداشت شهرستان همدان از ثبت ۱۳۰ مورد شکایت در یک‌ماه گذشته در سامانه ۱۹۰ خبر داد.

فاضلاب

‌به گزارش کسب و کار نیوز،‌حسین خالقی‌مجد در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان، درتشریح گزارشات ثبت شده در سامانه ۱۹۰، بیان کرد: سامانه کشوری ۱۹۰ آماده دریافت شکایات در حوزه خدمات بیمارستان و یا توزیع دارو است و در یک‌ماه گذشته ۱۱۸ مورد گزارش صحیح و ۱۲ مورد گزارش خلاف واقع در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به عملکرد مرکز بهداشت درمدت زمان برگزاری مراسم اربعین، مطرح کرد: بازدید از ۱۱۸ موکب‌، توزیع و نصب ۲۰۱۵ بروشور، ۲۲ مورد نمونه برداری از غذای موکب و ایستگاه‌های صلواتی، معدوم کردن ۳ هزار و ۳۱۵ کیلوگرم موادغذایی ناسالم، انجام معاینات از ۱۶۵ خادم و افراد مشغول در آشپزخانه‌ها، پلمب موقت ۳ رستوران بین‌راهی و ۴ مورد مداخلات اصلاحی پسماند ازجمله اقدامات مرکز بهداشت دراین بازده زمانی بوده‌ است.

مدیر امور آب‌وفاضلاب شهرستان همدان نیز بااشاره به شناسایی ۶۲ نقطه ورود فاضلاب به رودخانه‌ها، بیان کرد: ‌تا دو سال دیگر تمامی این نقاط کم‌رنگ شده و هیچ فاضلابی به رودخانه‌های همدان نمی‌ریزد.

حسین آذر تکین با بیان اینکه وضعیت فاضلاب همدان نسبت به سایر استان‌های کشور خوب است، اظهار کرد: خوشبختانه باوجود تحریم‌ها وسایل موردنیاز برای بهبود شرایط فاضلاب استان را وارد کردیم و موفق به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های فاضلاب شده‌ایم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.