صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هواداران منچسترسیتی خواهان رویارویی با اتلتیکو در مرحله یک هشتم نهایی
هواداران منچسترسیتی خواهان رویارویی با اتلتیکو در مرحله یک هشتم نهایی

هواداران منچسترسیتی خواهان رویارویی با اتلتیکو در مرحله یک هشتم نهایی

هواداران منسچترسیتی ترجیح می دهند تیمشان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکو مادرید رو به رو شود.

منچسترسیتی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، ضریب یوفا نشان می دهد اتلتیکومادرید سرسخت ترین حریف برای تیم های سید یک لیگ قهرمانان اروپا است. با این حال در باشگاه منچسترسیتی چنین نظری دیده نمی شود. تیم انگلیسی در یک نظرسنجی در توئیترش از هوادران خواست حریف مورد نظر سیتی را در مرحله  یک هشتم نهایی انتخاب کنند. آن ها قرمز و سفیدپوشان را برگزیدند و تیم اسپانیایی ۳۵ درصد آرا را به خود اختصاص داد. هواداران سیتی از اتلتیکو ترسی ندارند.

پس از تیم دیگو پابلو سیمئونه، شالکه با ۳۳ درصد، آژاکس با ۲۲ درصد و رم با ۱۰ درصد قرار دارند. بیش از ۲۲ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند.

تا دوشنبه تنها می توان به فرضیات اکتفا کرد اما پیش بینی های میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) درصد احتمال رویارویی این دو تیم را بررسی کرده است. ۲۹ درصد احتمال دارد سیتی و اتلتیکو با هم رو به رو شوند. در این صورت باید سرخیو آگورو برابر تیم سابق خود بازی کند.

در میان هواداران اتلتیکو تیم مورد نظر پورتو است. تساوی برابر بروخه باعث شد مسیر قرمز و سفیدپوشان در مرحله حذفی سخت شود. احتمال تقابل این تیم با پاری سن ژرمن ۱۸.۸ درصد، یوونتوس ۱۸.۵ درصد و بایرن مونیخ ۱۷.۹ درصد است. در نهایت پورتو در آخرین جایگاه با ۱۵.۹ درصد دیده می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.