صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نوراللهی در پاسخ به استقلالی‌ها: غز نمی‌زنیم و می‌جنگیم
نوراللهی در پاسخ به استقلالی‌ها: غز نمی‌زنیم و می‌جنگیم

نوراللهی در پاسخ به استقلالی‌ها: غز نمی‌زنیم و می‌جنگیم

هافبک پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم به جای غر زدن، تلاش می‌کنند و برای خوشحال کردن هواداران می‌جنگند.

احمد نوراللهی

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد نوراللهی بعد از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار کرد: بازی خوبی مقابل پارس جنوبی انجام دادیم. مقتدرانه عمل کردیم. از هواداران تشکر می‌کنیم. مقابل تیم ششم جدول خوب کار کردیم. خدا را شکر می‌کنیم که سه امتیاز پایانی نیم‌فصل را گرفتیم تا نیم فصل دوم را با قدرت ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس درباره اظهارات بازیکنان استقلال مبنی بر این که داوری به سود تیمش است، گفت: یکسری تیم‌ها می‌گویند داوری به نفع ما بود. آیا امروز داوری به نفع ما بود؟ فکر کنم بیشترین ضرر را از داوری پرسپولیس دیده است. داوران مثل همه امکان اشتباه دارند. ما هم اشتباه می‌کنیم. این حرف درستی نیست که بگویند داوری‌ها به نفع پرسپولیس است. ما با بازیکنان امید کار می‌کنیم. دو پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم اما غر نزدیم. به عشق هواداران می‌جنگیم. اگر تیم‌ها بجنگند برایشان بهتر از مطرح کردن این‌ حرف‌هاست. اگر تیمی می‌خواهد قهرمان شود باید تلاش کند. این بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و با کمبود بازیکن، نایب قهرمان آسیا شدیم. هنوز در کورس قهرمانی هستیم. در برخی از بازی‌ها هفت بازیکن بزرگسال داشتیم. این نتیجه تلاش کادرفنی و بازیکنان است. هر روز به این فکر می‌کنیم که چطور هواداران را خوشحال کنیم و کاری به این مسائل نداریم.

وی درباره ادعای استقلالی‌ها مبنی بر این که پرسپولیس پول بیشتری نسبت به استقلال می‌گیرد، گفت: حاضریم الان شفاف‌سازی کنند و بگویند که هر تیمی چقدر گرفته است. خیلی‌ها بازیکن گرفتند. امروز دو، سه بازیکن امید برای ما بازی کردند. تا این لحظه تیم فینالیست آسیا ۱۵ درصد از مبلغ قراردادش را گرفته است. ما برای هوادارانمان می‌جنگیم. امیدوارم مشکلاتمان مرتفع شود تا باز هم بجنگیم. قهرمانی در این فصل برای ما شیرین‌تر است. ما دو بار قهرمان سوپرجام و لیگ برتر شدیم. حاضریم شفاف‌سازی کنند و بگویند که هر تیم در نقل و انتقالات چقدر خرج کرده است. ما تلاش کردیم و غر نزدیم.

او درباره تعویض مدیرعامل باشگاه در آستانه فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: امیدوارم آقای عرب مشکلات را کم کنند و به تیم کمک شود. آیا پرسپولیس می‌توانست بهتر از این نتیجه بگیرد؟ اگر یک مقدار تلاشمان بیشتر می‌شد، می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. خدا را شاکریم که دل هواداران را شاد کردیم. امیدوارم مدیریت جدید به تیم کمک کند.

نوراللهی درباره بازگشت مهدی طارمی به این تیم با وجود حواشی زیادی که در هنگام رفتن از این تیم داشت، افزود: مدیریت و کادرفنی تصمیم می‌گیرند. هر بازیکنی که به تیم بیاید، با آغوش باز از او استقبال می‌کنیم. مهدی طارمی برای این تیم زحمت کشیده است. امیدوارم نیم فصل دوم برای ما خوب باشد. ما آماده جنگیدن هستیم تا دوباره قهرمان شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.