صفحه اصلی / استان ها / همدان / پروژه‌های که در نهاوند زخمی شده‌اند

نماینده نهاوند در مجلس:

پروژه‌های که در نهاوند زخمی شده‌اند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از مدیران شهرستان خواست پروژه های زخمی و نیمه تمام شهرستان را به نتیجه برسانید و اعتبارات لازم را برای تکمیل این پروژه ها تعریف کنید.

پروژه

به گزارش کسب و کار نیوز، حسن بهرام نیا در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند افزود: اجرای پروژه فاضلاب با ۱۱میلیارد تومان، اجرایی شدن سد گرین، کشف تنها معدن طلای استان در نهاوند و معدن منیزیم، ساخت ۵ مدرسه و بهسازی ۵ روستای شهرستان از دیگر برنامه‌هاست.

وی به مدیران تاکید کرد: به روستاها انجام هیچ کاری را وعده ندهید پیش از آن که در کمیته برنامه ریزی شهرستان مطرح نکرده اید و تصویب نشده چرا که توقع ایجاد می‌شود. 

در ادامه مراد ناصری، فرماندار نهاوند گفت: مدیران دنبال اعتبارات بروند، اگر نماینده مبلغی را تخصیص می‌گیرد مدیر دستگاه برود و آن را نقد کند. برخی می گویند اعتباری اختصاص داده نشده اما وقتی پیگیری می‌کنیم متوجه می شویم اعتبار بوده و متاسفانه مدیر کوتاهی کرده است. 

بیان کرد: تجربه نشان داده توسعه هر منطقه، رابطه مستقیمی با مطالبات مردم آن منطقه داشته است. به میزانی که ما خواستار توسعه و پیشرفت باشیم و آن را در اولویت خود قرار دهیم و در این راستا دلسوزانه پیگیری کنیم، می توانیم مسیر ترقی را طی کنیم.

وی با اشاره به برخی از مشکلات و کمبودهای شهرستان بیان کرد: در بخش نوسازی مدارس جای کار زیادی داریم به طوریکه برخی از مدارس وضعیت نابسامانی دارند و وضعیت آب آشامیدنی برخی از روستاها نیز وضعیت مطلوبی ندارد و شهرداری ها نیز از لحاظ اعتبارات در تنگنا قرار دارند. 

ناصری عنوان کرد: رویداد همدان ۲۰۱۸ رخداد و ظرفیت بزرگی بود اما هنوز با وجود همه فعالیتها و هزینه ها و بدهی‌ها به مردم اعتباری به دست شهرستان نرسیده است. 

معاون برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه استان همدان نیز گفت: ۲۱۰۰ پروژه نیمه تمام در استان داریم که اگر تا دی ماه ۹۷ اعتبارات جذب نشود به خزانه کشور برگشت می‌خورد برای همین اگر تا پایان ماه دستگاهی که نتواند اعتبارش را جذب نکند آن را به سایر دستگاهها می‌دهیم تا استان ضرر نکند و در این زمینه تعارف هم نداریم. 

وفایی افزود: سند برنامه ریزی برای شهرستان تعریف شد اما بلا استفاده ماند بنابراین می خواهیم مجدد تهیه شود. 

وی با بیان اینکه تا حد امکان اجازه شروع پروژه جدید را نمی دهیم، افزود:مدارسی که سرویس بهداشتی یا دیوار کشی آنها با مشکل مواجه است معرفی کنید تا در برنامه سه ساله رفع شود و در این زمینه اولویت را به نهاوند می دهیم. 
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.