صفحه اصلی / استان ها / مازندران / مسافران جاده‌های شمالی بخوانند

مسافران جاده‌های شمالی بخوانند

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 21 آذر ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 24 آذرماه خبر داد.

جاده هراز روز چهارشنبه عید قربان

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد . 

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ آذرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۴ آذرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است. 

رئیس پلیس راه  مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. 

قدمی همچنین یادآورشد: در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ آذرماه ۹۷ از این محور ممنوع است. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کرونا

تست کرونا ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت در بابل اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از اول اسفند ماه تاکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.