صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / آماده باش ۱۲۴۵ پایگاه امداد و نجات در طرح زمستانی امسال

آماده باش ۱۲۴۵ پایگاه امداد و نجات در طرح زمستانی امسال

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش ۱۲۴۵ پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور در طرح زمستانی خبر داد.

امداد و نجات

به‌ گزارش ‌ایسنا، شاهین فتحی در رزمایش ترافیکی طرح زمستان سال ۹۷ که  صبح امروز (پنجشنبه) در پیست اسکی آبعلی برگزار شد، گفت‌: سالی که گذشت متنوع‌ترین سال از نظر تعداد وقوع حوادث در کشور بود که خوشبختانه سازمان امداد و نجات توانست با افتخار از این ماموریت‌ها خارج شود.

وی با بیان این که امداد و نجات در همه حوادث وجود دارد، خاطر نشان کرد: حتی در حوادثی که متولی خاصی ندارد، سازمان امداد و نجات حضور داشته و اقدام به امدادرسانی به شهروندان در کویر، جنگل و کوهستان کرده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به این که امسال توان هلال احمر برای طرح زمستانی افزایش یافته است، گفت‌: در زمستان امسال ۱۲۴۵ پایگاه در سراسر کشور ساماندهی شده و در آماده باش قرار دارند. همچنین ۲۴ فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در استان‌ها مستقر شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۳ هزار و ۴۵۰ خودروی امدادی نیز در طرح زمستانی به کار گرفته شده‌اند و روزانه ۴ هزار و ۴۲۵ نفر از امدادگران در پایگاه‌های ما حضور دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.