صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / یوونتوس و بایرن در سودای سرگروهی
یوونتوس و بایرن در سودای سرگروهی

هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

یوونتوس و بایرن در سودای سرگروهی

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری ۸ دیدار به پایان خواهد رسید.

بایرن مونیخ و آژاکس

به گزارش کسب و کار نیوز، دور گروهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری چند مسابقه به پایان خواهد رسید تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد این رقابت‌ها مشخص شود.

گروه E 

آژاکس – بایرن مونیخ  

بنفیکا – آ.ا.ک آتن

دیدار آژاکس و بایرن مونیخ برای تعیین تیم صدرنشین گروه است. برتری تیم هلندی باعث می‌شود که آنها بالاتر از بایرن مونیخ به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شوند ولی بایرن مونیخ با یک تساوی هم به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود خواهد کرد. شاگردان کواچ قطعا این فرصت را به راحتی از دست نخواهند داد. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک در مونیخ به پایان رسید.

در دیگر دیدار تیم بدون امتیاز آ.ا.ک آتن یونان در نبردی حیثتی به دیدار بنفیکا می‌رود که صعودش را به لیگ اروپا قطعی کرده است و این تیم پرتغالی باید در ادامه فصل در لیگ اروپا به میدان برود.

گروه F

شاختار – لیون

منچسترسیتی – هوفنهایم

شاگردان پپ گواردیولا این هفته اولین شکست خود را در لیگ برتر تجربه کردند و برابر چلسی با دو گل شکست خوردند. غیبت سرخیو آگوئرو و کوین دی بروین در این دیدار حس شد و حالا باید ببینیم مردان گواردیولا می‌توانند بار دیگر به مسیر پیروزی بازگردند یا خیر. البته احتمال دارد در این دیدار دی بروین به فوتبال بازگردد.

در دیگر دیدار این گروه شاختار در اوکراین پذیرای تیم لیون فرانسه است که در هفته‌های اخیر نتایج سینوسی کسب کرده است. 

گروه G

رئال مادرید – زسکامسکو

ویکتوریا – رم

رئال مادرید تیم صدرنشین این گروه بعد از شکست دادن رم، خیال خود را بابت صعود به مرحله بعدی راحت کرد و حالا در خانه برای جبران شکست بازی رفت برابر زسکا به میدان خواهد رفت. رئال خیال خود را تا حد زیادی بابت سرگروهی راحت کرده است ولی در طرف دیگر زسکا همراه ویکتوریا دو تیم چهار امتیازی هستند که برای حضور در لیگ اروپا تلاش می‌کنند.

در دیگر دیدار رم صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده است و حالا در دیداری که اهمیت زیادی برای این تیم ندارد به میدان خواهد رفت و رمی‌ها این هفته برابر تیم ۹ نفره کالیاری بازی ۲ بر صفر برده را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کردند.

گروه H

والنسیا – منچستریونایتد

یانگ بویز – یوونتوس

جدال در این گروه برای تعیین تیم صدرنشین گروه است و دو تیم یوونتوس و منچستریونایتد در حالی برای سرگروه شدن رقابت خواهند کرد که یووه با دو امتیاز بیشتر در صدر قرار دارد. بیانکونری بعد از برتری برابر اینتر حالا باید در خانه تیم سوئیسی به میدان برود. کریستیانو رونالدو می‌تواند آمار ضعیف خود در گلزنی در این فصل لیگ قهرمانان را بهبود ببخشد.

در دیگر دیدار خیال والنسیا بابت سوم شدن و صعود به لیگ اروپا راحت شده است و برای آنها این دیدار اهمیت چندانی ندارد. این می‌تواند بهترین خبر برای مورینیو و تیمش باشد تا دست پر از مستایا برگردند. پل پوگبا که بازی این هفته تیمش برابر فولام را نیمکت نشین بود برابر والنسیا بازی خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.