صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کلوپ: یوفا تصور می‌کرد می‌تواند مسابقات را بدون ما ادامه دهد!
کلوپ: یوفا تصور می‌کرد می‌تواند مسابقات را بدون ما ادامه دهد!

کلوپ: یوفا تصور می‌کرد می‌تواند مسابقات را بدون ما ادامه دهد!

سرمربی لیورپول گفت که هنوز زمان آن نرسیده که لیگ قهرمانان بدون لیورپول ادامه یابد.

یورگن کلوپ

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از موندو دپورتیوو، لیورپول سه‌شنبه شب در هفته‌ ششم لیگ قهرمانان اروپا توانست با یک گل ناپولی را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. یورگن کلوپ پس از بازی گفت‌: دیشب فرصت داشتیم تا نشان دهیم تیم بهتری نسبت به نمایشمان در ایتالیا هستیم.

سرمربی لیورپول در ادامه‌ اظهار کرد: بازیکنانم فوق‌العاده‌ ظاهر شدند. ما حریف را تحت فشار قرار دادیم و آنها مجبور شدند نحوه بازی‌شان را تغییر دهند. ناپولی هیچ برتری نسبت به ما نداشت.

او افزود: صلاح گل فوق‌العاده‌ای را به ثمر رساند و نمی‌دانم آلیسون چگونه در لحظه آخر آن عکس العمل را نشان داد و اجازه گلزنی به تیم حریف را نداد. او فوق‌العاده‌ عمل کرد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما آخرین فرصت مانه در صعودمان تاثیری نداشت. بازی دیوانه کننده بود و ضد حملات زیادی به وجود آمد. با این حال برای این شرایط آماده بودیم.

سرمربی آلمانی در پایان اظهار کرد: یوفا تصور می‌کرد می‌توانند مسابقات را بدون ما ادامه‌ دهند اما هنوز زمان آن فرا نرسیده است. اگر ما حذف می‌شدیم شب ناپولی‌ها می‌شد اما امشب این اتفاق نیفتاد و ما شایسته پیروزی بودیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.