صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / منابع دولتی ادعای ترامپ درباره بازداشت ۱۰ تروریست در مرز مکزیک را زیر سوال بردند
منابع دولتی ادعای ترامپ درباره بازداشت ۱۰ تروریست در مرز مکزیک را زیر سوال بردند

منابع دولتی ادعای ترامپ درباره بازداشت ۱۰ تروریست در مرز مکزیک را زیر سوال بردند

رئیس جمهوری آمریکا گفت که مقام‌های این کشور ۱۰ تروریست را دستگیر کرده‌اند اما چهار تن از منابع دولتی گفتند که شواهد و مدارکی درباره چنین کاری در مرز با مکزیک وجود ندارد.

ترامپ

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه گفت که این دلیلی برای ایجاد دیوار مرزی با مکزیک است.

یکی از مقام‌های مقابله با تروریسم آمریکا که خواست نامش فاش نشود، گفت: ما شواهدی درباره تلاش سازمان‌های تروریستی خارجی به منظور رخنه در مرز جنوبی آمریکا نداریم.

سه مقام دیگر نیز با این دیدگاه موافق بوده و گفتند که اطلاعی درباره دستگیری‌های اخیر مرتبط با مرز ندارند.

ترامپ در جریان دیدار روز سه‌شنبه خود با نانسی پلوسی و چاک شومر، رهبر دموکراتیک مجلس نمایندگان و رهبر دموکراتیک سنا خواستار پنج میلیارد دلار کمک مالی مالیات دهندگان برای ساخت این دیوار شد و تهدید کرد، اگر این پول پرداخت نشود، دولت فدرال را تعطیل می‌کند.

وی همچنین گفت:‌ مهاجران زیادی وارد کشور می‌شوند که شامل تروریست‌ها هم می‌شوند. ما تروریست داریم. ما ۱۰ تروریست را در بازه‌های زمانی مختلف دستگیر کرده‌ایم. نیروهای مرزی ما می‌دانند چه می‌کنند. ما به این دیوار نیاز داریم.

رئیس جمهوری نگفت که این دستگیری‌ها چه زمان و چه جایی صورت گرفته است.

یکی از منابع امنیت ملی گفته بود که مقام‌های آمریکایی در سال‌های اخیر یک مظنون تروریستی را که تلاش کرده تا از طریق مرز زمینی وارد آمریکا شود، دستگیر کرده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.