صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سعداوی: نباید از قطبی انتظار شق‌القمر داشت/ بدخواهان فولاد احساس خطر کرده‌اند
سعداوی: نباید از قطبی انتظار شق‌القمر داشت/ بدخواهان فولاد احساس خطر کرده‌اند

سعداوی: نباید از قطبی انتظار شق‌القمر داشت/ بدخواهان فولاد احساس خطر کرده‌اند

مربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که با حضور افشین قطبی در راس کادرفنی تیم، شور و شوق و انسجام خوبی بین هواداران ایجاد شده است، گفت: قطبی از تجربه لازم برخوردار است و البته نباید در کوتاه مدت انتظار شق‌القمر از او داشته باشیم.

نعیم سعداوی

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با ایسنا، در ابتدا با تبریک و خسته نباشید به مسئولان شرکت فولاد بابت تلاش در ساخت ورزشگاه فولاد، اظهارکرد: ساخت این ورزشگاه مدرن نقش موثری در بهبود وضعیت فوتبال خوزستان و تیم فولاد خواهد داشت که از مسئولان مربوطه که در این مدت کوتاه با تشکیل کارگروه فعال و متخصص، زمینه افتتاح این پروژه بزرگ را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم. این ورزشگاه به لحاظ اجتماعی نیز شور و نشاط خاصی را بین جوانان خوزستانی ایجاد کرده است.

او در ادامه در خصوص حضور افشین قطبی در راس کادرفنی تیم فولاد نیز گفت: در این مدت کوتاه شور و شوق و انسجام خوبی بین هواداران ایجاد شده است. خوشبختانه قطبی از تجربه لازم برخوردار است و البته نباید در این کوتاه مدت انتظار شق‌القمر از او داشته باشیم. انرژی بسیار خوبی در این زمان اندک به تیم تزریق کرده که نشان می‌دهد تغییر نگرش خوبی در تیم صورت گرفته و آن هم این است که تمام نگاه‌ها متوجه بالای جدول است ولی این را هم باید در نظر گرفت که قطعا فولاد برای نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت در برخی پست‌های خاص دارد.

این مربی خوزستانی در ادامه با گلایه از “برخی رسانه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که قصد بر هم زدن آرامش فولاد را دارند،” عنوان کرد: متاسفانه برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خاص و همچنین برخی کانال‌های تلویزیونی، عمدا شروع به انعکاس مطالبی غیر واقع در ارتباط با نحوه جذب افشین قطبی کرده‌اند. این افراد تا پیش از این، سعی در تحمیل کردن مربیان مورد نظر خود داشتند که پس از ناکامی در این امر، اکنون شروع به حاشیه‌سازی در زمینه قرارداد این مربی، آن هم بر اساس حدس و گمانه‌زنی دارند.

وی افزود: بررسی و شفاف‌سازی در ارتباط با دستمزد مربیان و بازیکنان و سایر عوامل، فعل مناسبی است ولی به شرطی که برای همگان یکسان باشد. به راستی دستمزد واقعی مربیان لیگ و مربی بی‌نظیر تیم‌ملی با احتساب متمم و قرارداد داخلی چقدر است؟ چه منبعی و با چه مجوزی بدهی کلان تیم‌های مطرح لیگ را متقبل شده است؟

سعداوی بیان کرد: برنامه‌ای که به خودش اجازه می‌دهد به صورت غیرواقعی و هدف‌دار بر اساس گمانه‌زنی عملکرد برخی از باشگاه‌های مورد نظر خود را بررسی کند، آیا می‌داند اگر حق طبیعی فوتبال از محل پخش تلویزیونی پرداخت شود دیگر نیازی به بودجه دولتی نیست؟ ای کاش مسئولان فدراسیون توان آن را داشتند تا از حق طبیعی باشگاه‌ها دفاع لازم رابه عمل آورند. امیدوارم نظارت مناسبی بر تهیه این‌گونه برنامه‌ها صورت بگیرد تا از هدر رفت بیت‌المال و از رسیدن منفعت‌طلبان به اهداف‌شان جلوگیری کرد.

وی گفت: افراد و گروه‌های خاص در زمان‌های مختلف سعی در ایجاد خلل در شرایط رو به رشد باشگاه فولادخوزستان داشته‌اند و علاقه‌مندان به این باشگاه پرطرفدار و مردمی نیز فراموش نخواهند کرد که چه اتفاقی پس از دو دوره قهرمانی برای این باشگاه رقم خورد. در شرایط کنونی که باشگاه فولاد با انسجام مدیریتی در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته و نوید برگشت به روزهای مناسب پدیدار شده است، بدخواهان احساس خطر کرده‌اند و سعی در ایجاد خلل در زمینه رشد این باشگاه دارند که هوشیاری علاقه‌مندان و مسئولان محترم استانی و همچنین اعضای هیات‌مدیره را می‌طلبد.

سرمربی سابق تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: حق طبیعی مردم و جوانان محبوب خوزستانی است که با تمام مشکلاتی که گریبان‌گیر آن‌هاست، از تنها دلخوشی و علاقه‌مندی‌شان که همانا فوتبال است، با تمام وجود، حمایت و پشتیبانی لازم صورت گیرد. داشتن چهار نماینده در لیگ برتر حکایت از وجود استعدادهای فراوان در این استان دارد که از دیرباز گزینه‌های فراوانی را به عرصه‌های ملی و باشگاهی معرفی کرده است.

وی در پایان گفت: اگر حال و روز نمایندگان فعال خوزستان در لیگ برتر، لیگ یک و دو را بررسی کنید، خواهید دید با تمام سرمایه‌های کلانی که در این استان وجود دارد، آن‌ها با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. بهبود وضعیت آن‌ها کمک و حمایت هرچه بیشتر مسئولان استان را می‌طلبد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.