صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / عجله مدیرکل برای برکناری رئیس هیات قایقرانی خوزستان!
عجله مدیرکل برای برکناری رئیس هیات قایقرانی خوزستان!

عجله مدیرکل برای برکناری رئیس هیات قایقرانی خوزستان!

با اینکه وزارت ورزش هنوز شرایط ادامه فعالیت بازنشسته ها در هیات های استانی را مشخص نکرده برخی مدیران کل به دنبال تغییر در هیات های ورزشی استانی هستند.

مسابقات قایقرانی اسلالوم آب‌های خروشان جوانان آسیا - کرج

به گزارش کسب و کار نیوز، ماجرای تاثیر قانون منع به کارگیری بازنشسته ها در نهادهای دولتی شرایط عجیبی در برخی رشته ها ایجاد کرده و با این که وزارت ورزش هنوز منتظر پاسخ قطعی مسوولان در این زمینه است، برخی مدیران استانی دست به تغییر در هیات های ورزشی زده اند. یکی از هیات های استانی که با این مشکل مواجه شده هیات قایقرانی استان خوزستان است.

محمد عصاره، رئیس هیات قایقرانی استان خوزستان درباره اتفاق های اخیر تحت تاثیر این قانون اظهار کرد: مساله ما این است که هنوز چیزی مشخص نیست اما برخی در استان ها از این وضعیت استفاده می کنند و به دنبال لابی بازی هستند. حرکاتی غیر کارشناسی انجام می دهند که تحت تاثیر مسائل ورزشی نیست و از جایی دیگر نشات می گیرد. من سال ها در قایقرانی استان کار کردم و مدتی نبودم. دوباره خود مسوولان خواستند که برگردم و اکنون قایقرانی استان در هر سه رشته المپیکی اش فعالیت کامل دارد.

او ادامه داد: با وجود تمام این شرایط با اینکه هنوز وضعیت این قانون و تاثیرش بر هیات های استانی مشخص نیست دوستان اداره کل کارهایی انجام می دهند که اصلا درست نیست. من تابع قانون هستم اما هنوز هیچ بخشنامه ای دال بر اینکه روسای بازنشسته هیات های استانی باید استعفا بدهند از وزارت ورزش ابلاغ نشده است. در تماسی هم که با وزارتخانه و استان های دیگر داشتم متوجه شدم مسوولان منتظر شفاف شدن موضوع هستند اما مدیرکل استان در تلاش است که تغییرات ایجاد کند.

رئیس هیات قایقرانی استان خوزستان بیان کرد: متاسفانه لابی بازی یا رفیق بازی باعث شده در این شرایط که چیزی مشخص نیست برخی از فضا سوء استفاده کنند. من نه استعفاء داده‌ام و نه کنار رفته‌ام اما مدیرکل در تلاش است که برای هیات سرپرست تعیین کند. شخصی هم که در نظر دارند اصلا ورزشی نیست چه برسد که از قایقرانی شناخت داشته باشد. نباید چون هنوز چیزی مشخص نشده و وزارت ورزش دستوری نداده کسی از فضا سوء استفاده کند.

او ادامه داد: هرچه وزارت ورزش دستور بدهد من انجام می دهم. انتظار ما از وزارت ورزش این است که واقعا به این موضوع ها در استان ها توجه کند. اگر قرار است کار درست انجام شود باید همه استان ها طبق روالی یکنواخت پیش بروند. اکنون بعضی استان ها یک تصمیم می گیرند و استانی دیگر تصمیم متفاوتی دارد. فرصتی شده که اگر کسی با یک رئیس هیات ارتباط ندارد آن را برکنار کند در شرایطی که وزارت ورزش هنوز هیچ ابلاغی صادر نکرده است.

عصاره همچنین گفت: الان اصلا مشخص نیست که وضعیت هیات ها چگونه خواهد شد. آنطور که در رسانه ها خواندم وزارت ورزش نیز منتظر است. متاسفانه برخی از این موضوع برای خود بهره می برند. اگر قرار است روسای هیات ها بمانند که چرا تغییرات انجام می شود و اگر قرار است بروند وزارت ورزش اعلام کند تا تکلیف مشخص شود. امیدوارم وزارت اگر هنوز چیزی مشخص نشده با مدیران کل هماهنگ کند تا در هر استان شاهد یک تصمیم متفاوت نباشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.