صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / داورزنی در مجمع فدراسیون بسکتبال: بیش از این نباید روی ستاره های قبلی بسکتبال سرمایه گذاری کرد
داورزنی در مجمع فدراسیون بسکتبال: بیش از این نباید روی ستاره های قبلی بسکتبال سرمایه گذاری کرد

داورزنی در مجمع فدراسیون بسکتبال: بیش از این نباید روی ستاره های قبلی بسکتبال سرمایه گذاری کرد

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در حالی که تیم ملی ایران را جوان ارزیابی کرد گفت: دیگر نمی توان روی ستاره هایی که از المپیک ٢٠٠٨ بوده اند سرمایه گذاری کرد.

محمدرضا داورزنی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نظر می رسد آمار نادرستی به محمدرضا داورزنی درباره میانگین سنی بسکتبال داده شده بود چرا که او در مجمع عمومی فدراسیون اعلام کرد جوانگرایی در تیم ملی بسکتبال اتفاق خوبی بوده است در حالی که تیم ملی بسکتبال با میانگین سنی ٢۶ سال جوان نشده بود. نکته جالب توجه اظهارات معاون وزیر ورزش درباره برخی ستاره ها بود.

داورزنی با اشاره به همین موضوع گفت: به هر حال باید هزینه برخی تصمیم ها داده شود. بیش از این نمی توان معطل بمانیم و روی نفراتی که از قبل المپیک ٢٠٠٨ در تیم ملی بوده اند و کماکان هستند سرمایه گذاری کنیم که در المپیک ٢٠٢٠ هم باشند. البته از تک تک آنها تقدیر می کنیم و زحماتشان را نادیده نمی گیریم.

او ادامه داد: باید روی نسل جدید سرمایه گزاری کنیم و در میدان های جهانی از آنها بهره ببریم. باید آنها این میدان ها را ببینند. نسل جوان این استعداد را دارد و می تواند در آینده حرف اول آسیا را بزند و سهمیه المپیک بگیرد. وزارت ورزش نیز کاری که برای والیبال انجام می دهد را برای بسکتبال نیز انجام می دهد.

داورزنی همچنین گفت: بانوان هم به بسکتبال اضافه شده و قطعا ما هم باید در تخصیص بودجه تجدید نظر کنیم و قطعا انتظارهایمان نیز بیشتر می شود. من در جلسه خصوصی به آقای طباطبایی گفته ام که بسکتبال باید با تیم های قدرتمند جهان رقابت کند و دیگر به فکر غرب آسیا نباشد. باید ورزش های تیمی ما در المپیک موفق شوند.

او در ادامه به بحث استعدادیایی اشاره کرد و گفت: باید از امروز به فکر پرورش بازیکنان باشیم که مثلا چند سال بعد تنها یک روزبه ارغوان در پست پنج نداشته باشیم و چند نفر اینطور داشته باشیم که دست سرمربی تیم ملی هم باز باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.