صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / توخل: در سخت‌ترین گروه صدرنشین شدیم

توخل: در سخت‌ترین گروه صدرنشین شدیم

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن بسیار خوشحال است که تیمش توانسته از گروه مرگ به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کند.

تو.ماس توخل

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا توانست با نتیجه چهار بر یک ستاره سرخ را از پیش رو بردارد تا با یازده امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد راه پیدا کند.

توماس توخل، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن  بعد از بازی، گفت‌: با همان ترکیبی که توانستیم لیورپول را با نتیجه دو بر یک شکست دهیم به میدان رفتیم. نفرات اصلی خود را به میدان فرستادیم و توانستیم با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم. پیروز شدن در بلگراد اصلا آسان نیست اما بازیکنان ما وظایف خود را به خوبی انجام دادند تا این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم. بازی را خوب آغاز کردیم اما  اشتباهاتی داشتیم که ممکن بود برای ما گران تمام شود.

او ادامه‌ داد: رد بول گلی که به ثمر رساند که ممکن بود برای ما دردسر ساز شود اما خوشبختانه واکنش خوبی از خود نشان دادیم و خیلی زود به بازی برگشتیم. در سخت ترین گروه به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد راه پیدا کردیم و این موفقیت را به بازیکنان تبریک می گویم.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان سخنانش، اضافه کرد:  در دیدار نخست خود برابر لیورپول تن به شکست دادیم و همین شرایط را برای ما سخت کرد و انتقادهای زیادی را به دنبال داشت اما ما نشان دادیم که تیمی هماهنگ و با روحیه هستیم و به این روند خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.