صفحه اصلی / استان ها / فارس / آغاز به کار دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز
آغاز به کار دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز

آغاز به کار دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز

دهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس با حضور شرکت‌ها و موسسه‌های فعال در حوزه گردشگری و نمایندگانی از 6 کشور، سمن‌ها و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، بعدازظهر چهارشنبه 21 آذر در شیراز آغاز به کار کرد.

نمایشگاه

به گزارش کسب و کار نیوز، مصیب امیری در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز، گفت: نمایشگاه گردشگری پارس این فرصت را برای فعالان گردشگری فراهم کرده تا ظرفیت ‌ ها و توانمندی‌های این صنعت را به  مخاطبان و علاقه مندان معرفی کنند. این رویداد بزرگ یکی از ۴۰۰ رویداد گردشگری محسوب می‌شود که برای استان پهناور فارس تعریف شده است.

امیری ادامه داد: نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس به دنبال رونق اقتصادی پایدار با بهره گیری از صنعت گردشگری به عنوان سومین صنعت پولساز دنیا، اشتغال فراگیر و آشنایی گردشگران داخلی و خارجی و فعالان این صنعت با مجموعه ‌های گردشگری فارس است .

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: امسال این نمایشگاه با رویکرد گردشگری سلامت و معرفی تخصصی محور جهانی ساسانی فارس و شهر جهانی منبت آباده در شیراز برگزار می شود.

امیری ادامه داد: در واقع محورهای اصلی این نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری، صنایع دستی و سوغات محلی، خدمات و تجهیزات هتلینگ ‌و واحدهای اقامتی و تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری است که با همکاری و حضور موثر دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری، آموزشگاه‌های گردشگری و دانشگاه‌های مرتبط، کمیسیون‌های گردشگری، اتاق‌های بازرگانی کشور، انجمن گردشگری سلامت، جامعه گردشگری الکترونیک، استارت ‌آپ‌ ها و شبکه علمی کشور، برگزار می‌شود.

او گفت: در این نمایشگاه فعالان حوزه‌ های گردشگری از ۱۰ استان کشور و ۶ کشور خارجی حضور دارند.

امیری ادامه داد: فارس، خراسان رضوی، همدان، اصفهان، تهران، آذربایجان غربی و شرقی، مرکزی، سمنان و منطقه آزاد چابهار و نمایندگانی از کشورهای عمان، سنگاپور، ترکیه، هند، اندونزی و امارات نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس با اشاره به اینکه ۲ سالن به شکل کامل به گردشگری سلامت و صنایع دستی اختصاص دارد، گفت: همزمان با این نمایشگاه ۴ نشست علمی و تخصصی، ۳ تور گردشگری با مضامین و اهداف متنوع در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز و  نشست‌های سالیانه روسای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، روسای جامعه هتلداران و روسای انجمن صنفی راهنمایان کشور  برگزار می شود.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.