صفحه اصلی / استان ها / همدان / همدان؛ برند گردشگری کشور
همدان؛ برند گردشگری کشور

همدان؛ برند گردشگری کشور

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: همدان یکی از برندهای گردشگری کشور محسوب می‌شود.

همدان

علی خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: یکی از راهبردهای خوب و کوتاه‌مدت برای رونق بازار گردشگری، برگزاری و میزبانی اجلاس‌های بین‌المللی گردشگری است.

وی ادامه داد: حدود دو سال پیش که سازمان جهانی گردشگری پیشنهاد انتخاب شهری در آسیا به عنوان پایتخت گردشگری را داد، شهر همدان به عنوان میزبان این جلاس برگزیده شد.

خاکسار افزود: در یکسالی که مقدمات این اجلاس فراهم شد، رویدادهای متعددی را در حوزه‌‌های مختلف با رویکرد همدان ۲۰۱۸ انجام دادیم که انعکاس این اخبار موجب معرفی همدان در دنیا شد.

وی با بیان اینکه اتفاقات و انعکاس اخبار پیرامون همدان ۲۰۱۸ موجب تبدیل همدان به مقصد گردشگران و توریستان خارجی شد، تصریح کرد: کنفرانس ۲۰۱۸ به خوبی در همدان برگزار شد که در این برنامه، همدان میزبان چندین میهمان خارجی بود که در حاشیه این رویداد در زمینه مواردی با آنها گفت‌وگو کردیم.

معاون گردشگری استان همدان اضافه کرد: نشست‌های دوجانبه‌ای با کشورهای عراق و افغانستان برگزار کردیم که دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی خوبی برای استان به همراه داشت.

خاکسار با بیان اینکه در این رویداد جهانی افزون بر ۷۰ میهمان خارجی داشتیم، تصریح کرد: در این همایش، بخش خصوصی عملکرد مطلوبی داشت و توانست انعکاس خوبی از این برنامه نشان دهد.

وی درباره امکان برگزاری همدان ۲۰۱۹ نیز خاطرنشان کرد: امکان چنین موضوعی صفر درصد است چرا که برای همدان ۲۰۱۸ نزدیک به دوسال رایزنی و گفت‌وگو انجام شد و این موضوع برای سال ۲۰۱۹ ممکن نیست.

معاون گردشگری استان همدان یادآور شد: برنامه‌ها و اقداماتی برای ادامه‌ این روند در استان در دست اجراست و آمادگی در جهت برگزاری اجلاس‌ها و برنامه‌هایی از این دست در حوزه گردشگری وجود دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.