صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / نخستین نمایشگاه بین المللی فارماکوپه ایران برگزار می شود
نخستین نمایشگاه بین المللی فارماکوپه ایران برگزار می شود

نخستین نمایشگاه بین المللی فارماکوپه ایران برگزار می شود

نخستین نمایشگاه تخصصی بین المللی داروهای دامپزشکی ایران(فارماکوپه)، با حضور 55 شرکت ایرانی و 32 شرکت خارجی تولیدکننده و واردکننده دارو ، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه فارماکوپه از ۳ تا ۶ دیماه آینده ر محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و ۱۴ شرکت از کشورهای فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، مالزی، هلند، لهستان، روسیه، اسپانیا، سوییس، انگلیس، امریکا و ترکیه در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فصل تجات، مجری این نمایشگاه با اشاره به برگزاری شش همایش علمی و کاربردی جانبی در حاشیه نمایشگاه فارماکوپه، گفت: نخستین همایش « فارماکولوژی دامپزشکی ایران » با حضور متخصصان، دامپزشکان، کلینیسین ها، داروخانه داران، فعالان و دست درکاران این صنعت در این نمایشگاه برگزار می شود.
مسعودی ادامه داد: کارگاه های آموزشی با عناوین «اقتصاد و مدیریت در تولید و تجارت داروهای دامپزشکی»، « سهم تولید و تجارت داروهای دامپزشکی در اقتصاد کشورها»، «بازرسی داخلی و بازرسی GMP در شرکت های داروسازی»، «پیشرفت در فناوری های نانو و آینده دامپزشکی»، «مقاومت های آنتی بیوتیکی و راه های کنترل آن» و «روش های صحیح تجویز در درمان های ترکیبی برای افزایش اثربخشی داروها» در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود. مجری نخستین نمایشگاه تخصصی بین المللی داروهای دامپزشکی ایران(فارماکوپه)، از تمامی فعالان، متخصصان و علاقه مندان در این حوزه خواست در این رویداد مهم بین المللی حضور یابند.

 

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.