صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / بیش از ۷۰۰ فضای آموزشی آذربایجان غربی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است
بیش از ۷۰۰ فضای آموزشی آذربایجان غربی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:

بیش از ۷۰۰ فضای آموزشی آذربایجان غربی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت:بیش از 700 فضای آموزشی شهری و روستایی استان فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است.

سیستم گرمایشی استاندارد

‌ابراهیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا‌ با اشاره به اینکه ۱۳۳ فضای آموزشی شهری استان در قالب ۳۱۶ کلاس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است افزود:۵۹۶ فضای آموزشی روستایی نیز در استان سیستم گرمایشی استاندارد ندارند.

وی با اشاره به اجرای ۲ هزار و ۴۹۴ پروژه تامین تاسیسات گرمایشی مدارس از سال ۹۲ تا ۹۷ در استان افزود: ۷ هزار و ۹۳ کلاس با هزینه کرد ۴۶۱ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال به سیستم گرمایشی مرکزی و ۲ هزار و ۸۸۷ کلاس درس در استان نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۳۲میلیون ریال به سیستم گرمایشی برقی مجهز شده اند.

محمدی با اشاره به اینکه تا پایان مهر امسال ۳۲۸ کلاس درس استان در قالب ۶۸ پروژه نوسازی و تجهیز و تعمیر شدند، گفت: این پروژه ها در ۳۱ هزار و ۳۱۰ مترمربع زیربنا انجام شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: ۵۰۰۰ مدرسه با ۱۷ هزار کلاس فیزیکی و بیش از ۲۴ هزار کلاس دایر هم اکنون پذیرای ۵۹۴ هزار دانش آموز استان است و ۲ نوبته بودن بر دوش برخی از مدارس سنگینی می کند که این استان در راستای حل مشکلات فضای آموزشی نیازمند توجه جدی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.