صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / رسوایی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات “سپر شمال”
رسوایی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات “سپر شمال”

رسوایی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات “سپر شمال”

برخی رسانه‌های اسرائیلی از گم شدن دو قبضه اسلحه سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی اراضی اشغالی با لبنان در جریان عملیات "سپر شمال" خبر دادند.

سلاح

به گزارش کسب و کار نیوز، به نوشته روزنامه مستقل رای الیوم، به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی به دلیل ناپدید شدن دو قبضه سلاح اتوماتیک سوار بر خودروهای زرهی نیروهای اسرائیلی مستقر در مرزهای جنوبی لبنان و اسلحه با یک رسوایی بزرگ مواجه شده است، سلاح مفقود شده از مدل “اف‌ان ام‌آژ” است، حال سوال این است “اف‌ان ام‌آژ” اکنون کجاست و چه کسانی آن را ربوده‌اند؟ این اسلحه با غفلت دستگاه‌های کنترل و رصد اسرائیل که از حدود یک هفته قبل در بالاترین درجه آماده‌باش در مرزهای لبنان مستقر هستند، به سرقت رفته است، حالا اگر این اسلحه در ضاحیه جنوبی لبنان پیدا شود، چه خواهد شد؟

برخی رسانه‌های عبری زبان جزئیات این موضوع را افشا و اعلام کردند، این دو قبضه سلاح ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی اراضی اشغالی با لبنان به سرقت رفتند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در این رابطه نوشت، گروهی از سربازان اسرائیلی یگان توپخانه این ارتش که از حدود یک هفته قبل منطقه الجلیل در نزدیکی مرزها با لبنان مستقر هستند، دو مسلسل مدل “اف‌ان ام‌آژ” خود را گم کردند، این دو مسلسل متعلق به یکی از خودروهای زرهی بوده است که بدون نظارت در منطقه مانده بود.

سربازان اسرائیلی کار جستجوی منطقه را آغاز کردند، همزمان پلیس رژیم صهیونیستی نیز تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرد.

یک سایت عبری زبان نیز با اشاره به این اتفاق به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد، این اتفاق از نظر امنیتی و نیز از منظر امنیت شخصی سربازان به شدت خطرناک است و تحقیقات در این رابطه در حال انجام است.

به گفته این منبع، در پی این سرقت تدابیر امنیتی در منطقه آغاز و نیروهایی از ارتش در محل حادثه مستقر شدند.

یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشت، پلیس اسرائیل رد لاستیک یک موتور سیکلت را که وارد منطقه تجمع سربازان اسرائیلی شده و از مه موجود در منطقه برای سرقت استفاده کرده را کشف کرد.

این روزنامه عبری‌زبان تاکید کرد، سربازان دو ساعت بعد متوجه این سرقت شدند.

رژیم صهیونیستی سه شنبه گذشته عملیات “سپر شمال” را با هدف جستجو و کشف تونل‌های حزب الله لبنان آغاز کرد.

به احتمال قوی، نیروهای حزب الله که در طول چند روز گذشته در این مرزها از نزدیک از چهره‌های سربازان اسرائیلی و شماره خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی‌شان عکس و تصویر گرفته‌اند، وارد اراضی اشغالی فلسطین شده و در پیامی شدید اللحن و آشکار برای رژیم صهیونیستی و اهانتی عامدانه نسبت به این رژیم، سلاح‌های سربازان اسرائیلی را برداشته‌اند.

در پی انتشار خبر مفقود شدن دو مسلسل مذکور از روی تجهیزات نظامی اسرائیل این حادثه مورد تمسخر فعالان در شبکه‌های اجتماعی در لبنان و کشورهای عربی درآمد. این موضوع به صورت هشتک در شبکه‌های اجتماعی همراه با اظهارات تمسخر آمیز علیه اسرائیل و ارتشش انتشار یافت. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشورهای بریکس به دنبال سامانه پرداخت بین بانکی واحد

به گزارش کسب و کار نیوز ، آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه، اعلام کرد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.